Forum dyskusyjne

tajlandia 2009 - listopad

kategoria podróże po świecie

czarna26 dołączył
09.01.2009

czarna26 20:59 | 09.01.2009

czesc, wybieram sie do tajladnii z chlopakiem w listopanie 2009,; ewentualnie jeszczemalezja i, laos i wietnam; szukamy chetnych na wyjazd; ewentualne wskazowki co zwiedzac, gdzei nocowac mile widziane.


podruze dołączył
08.01.2009

podruze 01:52 | 10.01.2009

witam,to zalezy gdzie chcecie i jak spedzac wakacje.mieszkam w tailandi i moge doradzic .mail mariuszsebastian@yahoo.com


dołączył

usunięty/nieznany 17:25 | 26.01.2009

my sie wybioeramy do Tajlandii pod koniec listopada 2009 na jakies 3-4 m-ce. Lecimy z Cape Town z Afryki bo tam spedzamy wczesniejsze 4 m-ce. Lecimy z Cape Town do Singapuru i stamtad przez Malezje do Tajlandii. W planie jest Malezja w jakies 2 tygodnie, potem Tajlandia w jakies 2 m-ce lub ponad a potem Kambodza 2 tygodnie i reszta czasu na wietnam. stamtad uderzamy do Chin i byc moze takze do mongolii i nad Bajkal, ale to jeszcze do dogrania, bo sie nie mozemy z moja druga polowka zgodzic tak do konca co do tego jak bedzie powrot wygladal.

Co do Tajlandii to planujemy raczej zatrzymywac sie w dlugoterminowych zakwaterowaniach, czyli szukac czegos na 2-3 tygodnie w jednym miejscu i zwiedzac wtedy wwszystko naokolo, wtedy wychodzi najtaniej. tu jest fajna stronka z zakwaterowaniem w Tajlandii - www.sawadee.com/ 
roznorodne - od drogich hoteli poprzez super tanie domy goscinne - ceny sa za pokoj, nie od osoby.

Pisz jak bedziesz miala jakies pytania, glownie odnosnie Tajlandii, chetnie odpisze to co juz wiem ;)

Pozdrawiam


marysiabasza dołączył
24.01.2009

marysiabasza 10:20 | 27.01.2009

hej
Może sie skusze, na wspólny wyjazd.
Napisz do mnie.
marysiabasza@gmail.com


pokerface dołączył
02.12.2008

pokerface 17:03 | 07.02.2009

Cześć.Też myślałam o Tajlandii w tym roku.Chetnie sie przyłącze.Mam dużo informacji.Moja kuzynka jeżdzi tam regularnie.Jesli wyjazd aktualny,dajcie znać:)Pozdrawiam


pokerface dołączył
02.12.2008

kuballica dołączył
24.07.2009

kuballica 16:36 | 24.07.2009

Hej
Mamy z dziewczyna juz bilety do Bangkoku na 13 listopada na 3 tygodnie ,1 tydzien Wietnam reszta Tajlandia . Bylismy juz w Tajlandii chetnie cos podpowiemy.


czarna26 dołączył
09.01.2009

czarna26 16:55 | 24.07.2009

hej, dziękuje za wszytkie posty :) generalnie to plany uleglu torszeczkę zmianie, ponieważ wybieramy sie tam prawdopodobnie na przełomie grudnia i stycznia. Czy ewentualnie ktoś refrektuje na taki termin ?


sziwa dołączył
31.03.2002

sziwa 17:01 | 24.07.2009

Hej,

Mam już totalny mętlik w głowie, co czytam jakieś forum to każdy ma inną wersję. Otóż tak, planujemy wyjazd z plecakami do Tajlandii. Cel jest jeden a mianowicie piękne plaże, nurkowanie i generalnie byczenie się. Wyjazd organizujemy sami, bez biur bo o wiele taniej. Czas trwania to jakieś 3 tygodnie. I teraz kwestja terminu. Planowany wcześniej wrzesień odpada bo to środek sezonu deszczowego. Teraz chcemy jechać w na przełomie listopada/grudnia tego roku. Które wybrzeże wybrać? Zatokę Tajlandzką (Ko Samui, Ko Tao, Ko Phangan itp.) czy może wybrzeże zachodnie (Phi Phi, Krabi itp.). Pora deszczowa podobno kończy się około pażdziernika. Ale też gdzieś czytałem, że to tylko na jednym z wybrzeży bo na drugim nie. Tylko na jakim? Też gdzieś czytałem, że nurkowanie to jeśli na wschodzie to luty-marzec a jak na zachodzi to jakoś inaczej. Już mam taki mętlik w głowie.......... Wyjazd możemy przesunąć na marzec 2010 bez problemu. Tylko kwestja czy warto czekać do marca czy może jechać już w listopadzie? Chcialibyśmy mieć ładną pogodę tj. bezchmurne niebo i piękną, czystą wodę do nurkowania nie zmąconą częstymi deszczami i wiatrem. Czy ktoś mógłby doradzić gdzie najlepiej jechać w listopadzie a gdzie w marcu ?

Dzięki wielkie !!
Radek


dawinczii dołączył
20.04.2009

dawinczii 18:38 | 25.07.2009

Cześc. Wybieramy sie z kumplem do Tajlandii ok 14 grudnia. chcemy odrazu lecieć na wyspe Phuket. W sumie nie mamy jeszcze biletów i ciągle szukamy okazji cenowej . Może jakś podpowiedź. interesują nas cena tak do 2200 zł


sziwa dołączył
31.03.2002

sziwa 23:20 | 25.07.2009

Spróbuj www.kayak.com  ja tam znalazłem bilety z Londynu za 460 euro/osobę


mirek77 dołączył
31.07.2008

mirek77 22:26 | 17.08.2009

sprawdz na travelsupermarket.co.uk
mozna trafic londyn-bangkok za 350-400£


outofcontroll dołączył
18.08.2009

outofcontroll 10:16 | 18.08.2009

Hej, ogloszenie dalej aktualne ? Jedzie wasza dwojka narazie tylko, czy macie juz jakis chetnych? jestem troche zainteresowany wasza propozycja, macie juz jakis wstepny kosztorys?
pozdrawiam
Tomek


Eais dołączył
25.08.2009

Eais 19:38 | 25.08.2009

Hej, trafił mi się urlop miesieczny na przelomie pazdziernika i listopada.
Chetnie bym si dolaczyla do tego wyjazdu.
Czy jest on nadal aktualny?
Bede wdzieczna za kontakt na mejla eais@op.pl lub GG 502 4449.
PZdr.


fant0mas dołączył
20.09.2009

fant0mas 11:46 | 21.09.2009

Witam,
we dwoje lecimy do Tajlandii 22.10.2009, wracamy 8.11.2009.
ktoś się wybiera w tym terminie? planujemy najpierw północ, potem południe.
Pozdrawiam,
Tomek


becia.chelmicka dołączył
26.12.2007

becia.chelmicka 23:33 | 13.10.2009

cześć my walimy 15 listopada do BKK ale z kursem na laos i dużym łukiem do kambodży i return do Thai wizy mamy do Tajlandii i laosu ale do kambodży podobno musimy na granicy łatwić. czy byliście pod granicą tajl-laos? jak z transportem na pn tajlandii? co macie w planach? co z językiem ?


DuniaDziuzel dołączył
18.09.2009

DuniaDziuzel 12:38 | 21.09.2009

Ja również byłabym bardzo zainteresowana wyjazdem w podobnym terminie i tymi krajami. marvaille@gmail.com


tsk97 dołączył
09.10.2009

tsk97 21:00 | 09.10.2009

jesli jeszcze mozna sie dolaczyc to chetnie na listopad bym sie pisal na tajlandie, pozdrawiam, tsk97@yahoo.co.uk


mario-mil dołączył
21.10.2008

mario-mil 21:11 | 09.10.2009

Pomiędzy 8 listopada a 2 grudnia jestem z trzema kolegami w tych okolicach-pierwszy tydzień Wietnam,potem Kambodża a na koniec południe Tajlandii.Jeśli ktoś będzie w tym czasie to można by się spotkać.


sziwa dołączył
31.03.2002

sziwa 12:27 | 23.10.2009

My jesteśmy na Koh Chang miedzy 17.11 a 3.12. Jak ktos chce sie napic zubrowki to zapraszamy +353 87 7643074


bynio dołączył
05.09.2008

bynio 16:18 | 23.10.2009

Wylatujemy 26.10.2009 do BKK, później Siem Reap, Phnom Penh, Delta Mekongu, Sajgon, Hanoi i powrót do BKK 11.11.2009 rano. 2 dni w BKK. Czy ktoś będzie tam w tym czasie?


mario-mil dołączył
21.10.2008

mario-mil 15:44 | 23.10.2009

No to proszę przygotować większy zapas żubrówki.Tylko musisz mnie przekonać,że Koh Chang jest ciekawsza niż Koh Samui,Phi phi czy też Lanta


sziwa dołączył
31.03.2002

sziwa 18:47 | 27.10.2009

Nie wiem, nie bylem, pierwszy raz w Tajlandii :)


dremli dołączył
05.10.2009

dremli 12:31 | 28.10.2009

Witam, ja tez wybieram sie w podobnym terminie i tez z Irlandii, z tego co widze po numerze tel:) Lece 26.11 do 11.12 , jeszcze nie mam sprecyzowanego planu ale mozliwe ze bede w okolicy, chetnie sie dolacze na pare drinkow;)
Jesli macie juz dokladny plan to dajcie znac na maila, gdzie i kiedy mozna Was zlapac. Pozdrawiam. Moj mail: dremli@wp.pl


sziwa dołączył
31.03.2002

sziwa 18:02 | 28.10.2009

Plan jest taki że od 17.11 jesteśmy na Koh Chang i się nie ruszamy aż do wyjazdu. Jedyna opcja jest taka, że pojedziemy na 2-3 dni do Kambodży, do Angkor Wat, ale potem wracamy na Koh Chang. Ewentulanie pojedziemy tam przed samym powrotem i wrócimy prosto do Bangkoku. Nigdze indziej nie planujemy jeździć, ponad 2 tygodnie byczenia na plaży - to jest nasz plan :)


sziwa dołączył
31.03.2002

sziwa 18:04 | 28.10.2009

PS. Wyślij smsa jak będziesz na wyspie albo w pobliżu, albo będziesz planował tam przyjechać. Z tym Angkor Wat to jeszcze nic pewnego, możliwe że nigdzie się nie ruszymy z Koh Chang.


mario-mil dołączył
21.10.2008


Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2016 Globtroter.pl