Forum dyskusyjne

Fotografie zwierząt w galerii

kategoria inne

swift dołączył
27.02.2007

swift 16:31 | 13.02.2009

Mam takie małe i nieśmiałe pytanko.Dlaczego w galerii o szumnej nazwie "przyroda" zezwala się na umieszczanie zdjęć zwierząt wykonanych w ZOO.Zapewne niektóre z fotek są robione także w cyrkach lub wolierach.
A niektórzy z forumowiczów wyrazają swoje "ochy i achy" na tymi zdjęciami ,nie pozostawiając suchej nitki na ciężko wypracowanych w terenie fotkach
Nadmieniam,że nie jestem obrońcą przyrody,zielonym etc. Wkurza mnie tylko,jak pseudoglobtroterzy idą na łatwiznę i chwalą się swoimi zdobyczami zza krat,siatek lub ogrodzeń

teddy320 (konto zablokowwane) dołączył
09.11.2008

teddy320 (konto zablokowwane) 16:49 | 13.02.2009

Zapomnial wol jak cieleciem byl ,i sam latal do zoo ogladac :-)))

usunięty/nieznany 17:13 | 13.02.2009

hahaha ;))))) dobre teddy ;)))))

ja nie widze nic zlego w zdjeciach z zoo czy parkow w ktorych zwierzeta sa dobrze traktowane, inaczej gdyby ktos zaczal np. zamieszczac fotki z walk psow itp... to juz inna kwestia. Parki takie sa potrzebna w celach edukacyjnych a problem autora watku ze to niby nijak ma sie do globtroterstwa to mozna takze porownac do nijakosci do globtroterstwa innych nielicznych zdjec na tym portalu. Tak jak ciezko odroznic klikacza od nie-klikacza tak bylobny tez ciezko i mozolnie odroznic ktora fotka jest naprawde czysto globtroterska a ktora nie... dla mnie globtroterstwo to glownie POZNAWANIE nowego - zoo czy park to tez takie miejsce w ktorym poznaje sie cos nowego... moze nie az w takim wydaniu jak w afryce ale dla niektorych bedzie to najblizsza afryka jaka kiedykolwiek poznaja.

swift dołączył
27.02.2007

swift 17:10 | 13.02.2009

Chodzi mi o ZDJĘCIA i sposób ich wykonania.NIE JESTEM przeciwnikiem ogrodów zoologicznych i parków natury.Wiele gatunków dzięki temu przetrwało.Zrób dobrą fotkę DZIKIEJ przyrody w terenie i pochwal się nią - o to mi głównie chodzi.

usunięty/nieznany 17:14 | 13.02.2009