Forum dyskusyjne

przyroda maroko

kategoria podróże po świecie

kraj Maroko

aluzsru dołączył
18.02.2009

aluzsru 19:55 | 18.02.2009

witam, wybieram się w marcu(6-21) do Maroka (Atlas, okolice Agadir, Marrakech, Zagora) chciałabym poznać przyroda tego kraju, czy może mi ktoś polecić szczególne miejsca, gdzie najlepiej tą porą rok się wybrać? czy ktoś widział ibisa łysego? dzięki U

marianna_p dołączył
15.04.2008

marianna_p 20:18 | 18.02.2009

nie znam się na roślinności, nie wiem co to ibis, byłam w maju. ale polecam Ci ogrody YSL w Marakeszu-dużo kaktusów, kwiatów, palm, różności, na mnie zrobiły duże wrażneie, mam parę zdjęć z tamtąd w galerii:
www.globtroter.pl/zdjecia/31393,maroko,marrakesz,marrakesz,,jar  din,majorelle,ysl,ogrody,marrakeszu.html
www.globtroter.pl/zdjecia/31395,maroko,marrakesz,marrakesz,,jar  din,majorelle,,ysl,ogrody,marrakeszu.html
www.globtroter.pl/zdjecia/31394,maroko,marrakesz,marrakesz,,jar  din,majorelle,,ysl,ogrody,marrakeszu.html
a z roślinnosci "dzikiej" na mnie zrobił wrażenie gaj palmowy w okolicach Tamnugalt
www.globtroter.pl/zdjecia/36756,maroko,niedaleko,warzazat,tamnu  galt,gaj,palmowy,o,zachodzie,slonca.html
www.globtroter.pl/zdjecia/36811,maroko,okolice,warzazat,tamnuga  lt,gaj,palmowy-panorama.html
ciekawe rosliny (moim laickim zdaniem) widziałam tez za Warzzazatem:
www.globtroter.pl/zdjecia/36812,maroko,okolice,warzazat,gdzies,  przy,drodze,turkusowe,jeziorko.html
to parę linków do mojej galerii, przejżyj sam, może coś Cię zainteresuje. Pozdrawiam M.

marianna_p dołączył
15.04.2008

marianna_p 20:19 | 18.02.2009

przepraszam , powinnam była napisać "sama" :))

marianna_p dołączył
15.04.2008

marianna_p 20:33 | 18.02.2009

nie robie zdjęć makro, ale mam pare "zbliżen" roślinek z parku YSL z Marakeszu, o którym pisałam - wrzuce je dzis do galerii, jesli bedziesz miała ochote, zobacz co można tam spotkac, pozdrawiam:)

usunięty/nieznany 20:54 | 18.02.2009