Forum dyskusyjne

Kampingi w Afryce i Bliski Wschod

kategoria podróże po świecie

dołączył

usunięty/nieznany 18:30 | 13.03.2009

potrzebuje namiary na sprawdzone kampingi w Afryce w nastepujacych krajach:

Egipt
Sudan
Etiopia
Kenia
Uganda
Rwanda
Tanzania
Malawi
Zambia
Zimbabwe
Mozambik
Botswana
Namibia
RPA

a takze jesli wogole sa kampingi w tych krajach:
Turcja, Syria i Jordan

Bede wdzieczna za namiary na cos juz wczesniej sprawdzonego ;)
badz na jakies inne tanie zakwaterowanie

Duze dzieki


mkguru dołączył
09.03.2009

mkguru 19:44 | 13.03.2009

Chętnie podeślę kilka. Powiedz mi tylko jak planujesz pokonywać Zimbabwe? Chodzi mi o stronę organizacyjno-logistyczną.
I z jaką grupą organizujesz ten wyjazd?


dołączył

usunięty/nieznany 20:00 | 13.03.2009

Bede wdzieczna za wszystkie sprawdzone namiary.

Zimbabwe jest jedynie opcjonalne bo tam teraz nie za ciekawie i nie mozemy nigdzie znalezc nawet ubezpieczenia na Zimbabwe. mowie ze opcjonalne bo musimy byc w RPA na 16 pazdziernika bo mamy wesele znajomych. a zalezy jak sie bedzie podroz rozwijac to tez bedzie zalezec czy bedziemy zmuszeni sciac na skrot przez Zimbabwe czy nie zeby dojechac na 16-go. orginalny plan obejmuje zjazd do RPA przez Mozambik a zwiedzanie Namibii i Botswany juz po weselu. ale jak sie zaytrzymamy gdzies wczesniej na dluzej i do wesela niewiele czasu zostanie to byc moze przebijemy sie na przestrzal w dol przez Zimbabwe do Johanesburga a mozambik zrobimy potem juz z RPA jako kolejny wypad.

Tak czy siak im wiecej mam sprawdzonych namiarow tym bede sie bezpieczniej czula... i nie chodzi mi tutaj o jakies namiary na strony internetowe bo te potrafie sama znalezc. Ja bede wdzieczna jek ktos cos sprawdzonego poleci w ktoryms z wyzej wymienionych krajow - czy to kamping czy guesthouse czy chatka jakas, no po prostu kazde zakwaterowanie... chcialabym ograniczyc do minimum noclegi na dziko...

dzieki z gory

Pozdrawiam
Paula


dołączył

usunięty/nieznany 20:01 | 13.03.2009

aha, jesli chodzi o grupe to caly wyjazd jest na wlasna reke.


mkguru dołączył
09.03.2009

mkguru 22:20 | 13.03.2009

W takim razie zapomnij o przejeździe przez Zimbabwe. Nawet w wersji "opcjonalnie". Do Zimbabwe możesz pojechać albo ze zorganizowaną wyprawą, albo na własną rękę, ale publicznym środkiem transportu. Braki paliwa są na takim poziomie że praktycznie tylko beczułka wieziona ze sobą daje w miarę szanse na przejazd. Do tego inflacja, która jest poza jakimkolwiek poziomem do ogarnięcia. W 2007 roku w ciągu tygodnia dolar potrafił podrożeć o 100%. Teraz codziennie drożeje dwukrotnie. Praktycznie tylko wymiana towarowa wchodzi w grę. Jadąc na własnym sprzęcie będziecie "pod ścisłym nadzorem". A to oznacza że niewielkie szanse na zakup ZimDolarów po czarnorynkowym kursie. A to oznacza że zostaniecie oskubani przez banki w ciągu kilku dni.
ALE jeśli chcesz to zrobić, mimo wszystko, to podam kilka sprawdzonych przeze mnie miejsc gdzie da się przenocować po drodze.


dołączył

usunięty/nieznany 22:26 | 13.03.2009

raczej nastawiamy sie na mozambik, wszystko jeszcze w fazie planowania. wyjazd dopiero w sierpniu wiec jeszcze sporo czasu dograc szczegoly, ale za kazde info bede wdzieczna



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2016 Globtroter.pl