Forum dyskusyjne

Hiszpania we wrześniu stopem

kategoria podróże po świecie

Kasiek :) dołączył
23.03.2009

Kasiek :) 15:47 | 17.05.2009

Witam, szukam chętnych na wyjazd do Hiszpanii we wrześniu, najlepiej na cały wrzesień. Jedziemy tam stopem, wracamy też stopem, żeby ciąć budżet ;) Na miejscu chciałabym zwiedzić Barcelonę, Madryt, Al Hambrę, generalnie nastawiam się na oglądanie zabytków i kulturalne spędzenie czasu ;) CHetnie tez skoczę w Pireneje albo zobacze Gibraltar. Noclegi na dziko gdzie nas noc zastanie, pod namiotem lub pod chmurką, w miastach w hostelach, na plebaniach lub załatwione przez hospitality club. Jedzenie kupione na mieście. Szacuje koszt na 1500-2000 zł.

Ja się nazywam Kasia, mam 21 lat, studiuję i pracuję, szukam ludzi w podobnym wieku, najlepiej z warszawy, o podobnych zainteresowaniach. Jak grupa się zbierze proponuję jakiś wyjazd jeszcze przed Hiszpanią, żeby się zgrać itp.

zapraszam serdecznie :)

Tadeusz Markiewicz dołączył
10.05.2009

Tadeusz Markiewicz 23:23 | 17.05.2009

Pomysl swietny, ale z calym szacunkiem - nie lepiej zostawic takiego ogloszenia na wyspecjalizowanych serwisach. Np na www.naspolke.pl?  To miejsce sluzy do wyszukiwania ludzi do wspolnych inicjatyw. To ofrum raczej do wymiany mysli :)

Powodzenia!

23.03.2009

Kasiek :) 00:12 | 18.05.2009

mam myśl, że chiałabym pojechac do Hiszpanii ;) ok, wezmę pod uwagę, sory. a do Ciebie pisałam na gronie w sprawie hiszpanii, świat jest mały ;)

Tadeusz Markiewicz dołączył
10.05.2009

Tadeusz Markiewicz 13:08 | 18.05.2009

Zadne sorry - kto pyta nie bladzi. Uwazam, ze forum to jest dobre miejsce, ale po prosty sprzedaje kolezenskiego tipa :) To cale www.naspolke.pl  jest naprawde spoko do tego typu inicjatyw
Hehe - wiem, ze napisals :) nie odpisalem bo z hszpania jeszcze u mnie nie wszystko dograne :)

Ainsel dołączył
21.03.2006

Ainsel 00:25 | 28.05.2009