Forum dyskusyjne

Wirus - dzisiaj

kategoria podróże po świecie

kraj Meksyk

mexicoentero dołączył
07.01.2009

mexicoentero 14:55 | 21.05.2009

W zasadzie mozecie odebrac nasze posty jako nawolywanie do wyjazdow i w mysl zasady- biura podrozy chca zarobic- pisza jedz. Nie !! Rzeczywistosc jest inna. Mieszkam tutaj od jakiegos czasu z rodzinami a wiec i dziecmi. Informowalam was o sytuacji na Jukatanie i dalej potrzymuje opinie jak wyzej. Na Jukatanie nie bylo zanotowanego wirusa ani nie bylo zachorowan- dziwne prawda?przy takiej plynnosci turystow?. Tak to prawda media zrobily nagonke , znalazly temat zastepczy. Piszecie do mnie o roznych sytuacjach , ktore mialy miejsce dwa lata temu , czy obecnie gdzies tam w innych krajach ...tematow tych nikt nie naglasnial. Mieszkam w Playa del Carmen- bylam wczoraj z mezem na spacerze. To co zobaczylam to jest nie do opisania. Poprzez nagonke medialna najbardziej doznali krzywdy ludzie - ludzie tu mieszkajacy. Puste domy, karteczki informujace o sprzedazy luz wynajeciu mieszkan, domow, brak ludzi, puste (czynne) strefy archeologiczne, restauracje, muzea....zal. Ludzie pracujacy zostali pozwalniani z hotelow z powodu braku turystow - wiec hotele zamknieto lub ograniczono do nich dostep. ( wieksza czesc). Inne proponuja znizki o jakich nawet w myslach nikt nie marzyl..coz z tego skoro nawet jesli ktos chcialby przyjechac ma problem- linie lotnicze wycofaly loty do Meksyku. W dniach 0d 28 kwietnia do 14 maja 2009 moj maz Pawel prowadzil nasza wycieczke tzw. objazdowke po Meksyku- fakt sytuacja byla niezbyt fajna bo zamknieto w tym czasie wszystko. Mimo tego turysci zobaczyli prawdziwy Meksyk. To nie prawda , ze panowal lub panuje tutaj strach. W tym czasie mialam swoja grupe turystow na Jukatanie - uwierzcie mi byli bardzo zmeczeni telefonami z polski od swoich rodzin , ktore nie wiedzac co i jak uwierzyly mediom. No tak .....ale dzisiaj chociaz Meskyk stara sie znow podniesc duzo czasu uplynie aby podniosl sie gospodarczo. Pamietajcie o jednym - tutaj mieszkaja milony......tutaj zyja miliony....tutaj przyjezdzaja miliony .a zachorowal tylko minmalny procent ludzi. Nie lekcewaze problemu bo on jest. Od nas zalezy , tylko od nas jak ustrzec sie zachrowania - skoro wystarczy przede wszystkim higiena, dbajmy o nia. Ludzie w maseczkach? byli i sa, ale to nie tylko ze wzgledu na wirus. Dziwne dla mnie jest to , ze w Playa del Carmen czy Cancun oraz na trasie Meksyk - Cancun spotykam na ulicach turystow - sa to amerykanie, niemcy, rosjanie, hiszpanie, anglicy - dlaczego My polacy tak latwo zrezygnowalismy z wakacji marzen?
Decyzja nalezy do czlowieka a Ja bardzo serdecznie zapraszam Was kochani- spelniajcie marzenia !!!!!.
Ewa
Polskie Biuro Podrozy
Mexico Entero
www. mexicoentero.pl

ps. dzisiaj podpisze sie oficjalnie- przesylam sloneczko karaibskie.


mario-mil dołączył
21.10.2008

mario-mil 08:29 | 22.05.2009

Cześć Ewo!My się grypy nie boimy-do zobaczenia w styczniu.Pozdrowienia dla Ciebie,Pawła i Darka.
PS Wiem że to forum nie służy do reklamy firm turystycznych,ale mam nadzieję,że admin przymknie oko w tak niesprzyjających okolicznościach dla firmy Ewy.POLECAM najgoręcej usługi mexicoentero,mogliśmy się sami przekonać o ich profesjonalizmie.A przy tym są przemiłymi i pomocnymi ludźmi.
Mariusz i Anita



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2016 Globtroter.pl