Forum dyskusyjne

terminalA pl

kategoria podróże po świecie

ewe1977 dołączył
07.11.2007

ewe1977 00:07 | 05.08.2009

czy ktos slyszal o TerminalA.pl ? Obok znalazlam ich reklame, weszlam na strone a tam oferta: Warsaw-Bangkok 617,90 PLN. Przez 40 minut wprowadzalam dziesiatki roznych dat w ciagu kilku najblizszych miesiecy i najnizsza cena jak sie pojawila to ponad 2600 zl. Zarowno za lot w jedna strone jak i tam i zpowrotem. Jesli ktos chce kupic bilet a nie tylko sobie poklikac, to lepiej niech tam nie zaglada.


grzewor dołączył
31.05.2005

grzewor 09:24 | 05.08.2009

osobiscie sie do nich zrazilem kiedy z 2 miesiace temu kupowalem przez ich stronke bilet. przez oficjalna linni lotniczej nie moglem bo mi jakis blad wywalalo.
tak wiec wybralem bilety. podalem all dane. zaplacilem karta kredytowa.
dostalem informacje o rezerwacji. dostalem sms z podziekowaniem za zakup bilety. nie dostalem natomiast maila. otrzymalem tez potwierdzenie rezerwacji w systemie Amadeus (checkmytrip.com)

zadowolony poszedlem spac. dzien pozniej te bilety były juz o 500zl drozsze.

kolejnego dnia napisałem do TerminalA ze nie dostałem info na maila i czy wystarczy mi rezerwacja wydrukowana z Amadeusa.
terminalA odpisał mi
"uprzejmie informuję, iż dokonana przez Państwa rezerwacja nie wpłynęła poprawnie do systemu, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.terminala.pl  w celu dokonania nowej rezerwacji."

kilka kolejnych maili do TerminalA i dostaje informacje

Jest mi niezmiernie przykro ale takie przypadki zdarzaja się bardzo rzadko.

"Żadna kwota nie została i nie zostanie pobrana z Pana karty, w związku z tym, iż nie wpłynęła rezerwacja poprawnie do systemu nie została pobrana żadna kwota."

n aszczescie kolejnego dnia znalazłem jeszcze tansze bilety i odpuscilem sobie terminalA,

ogolnie teraz mi słuzy jako portal do sprawdzenie cen biletow. jednak takich jak terminalA mam jeszcze kilkudziesieciu,


viajero.mk dołączył
05.02.2009

viajero.mk 12:15 | 05.08.2009

Nie wiem na co liczą takie firmy, przecież jeśli ktoś dostanie ofertę biletu za 600 zł, a potem każą mu płacić 2600 zł, to na pewno ne kupi. A są sytuacje odwrotne. Na zakończonej wczoraj promocji Lufthansa reklamowała bilety do Meksyku za 1719 zł. Po wprowadzeniu daty podróży wyskakiwała cena 1648 zł i codziennie spadała. Ja kupiłem wczoraj za 1632 zł.


maxior dołączył
05.09.2006

maxior 12:35 | 05.08.2009

A to ciekawe ze w odstepie 2 minut zostaly skrytykowane i Aero.pl i TerminalA. CO to oznacza? Czrny PR moi drodzy. Jak widac firmy sprzedajace biletu MUSZA sobie skakac do oczu.
UWAZAJCIE wiec drodzy userzy bo to prawdopodbnie (99%) sciema. Nie bronie tych firm, ale jak skomentujecie ODGRZANIE w ciagu 2 minut dwoch starych watkow?

pozdrawiam
M>


Amaranta dołączył
22.01.2008

Amaranta 18:45 | 05.08.2009

Rzeczywiście cena biletu rewelacyjna. Szkoda, że mam już inne plany. W każdym razie Viajero czekam na super-zdjęcia z Meksyku :-)


maxior dołączył
05.09.2006

maxior 15:50 | 05.08.2009

A to ciekawe ze w odstepie 2 minut zostaly skrytykowane i Aero.pl i TerminalA (sasiedni watek) . CO to oznacza? Czrny PR moi drodzy. Jak widac firmy sprzedajace biletu MUSZA sobie skakac do oczu.
UWAZAJCIE wiec drodzy userzy bo to prawdopodbnie (99%) sciema. Nie bronie tych firm, ale jak skomentujecie ODGRZANIE w ciagu 2 minut dwoch starych watkow?

Dla Kogo pracujesz Grzewor?

pozdrawiam
M>


viajero.mk dołączył
05.02.2009

viajero.mk 16:27 | 05.08.2009

Z pewnością Grzewor pracuje dla firmy konkurencyjnej do tej, dla której ty pracujesz maxior :)))))))))))))))))). A tak na powaznie, to ja nie mam nic do tych obu firm, bo nie miałem z nimi do czynienia, ale przyznasz, że nie wzbudza zaufania firma, która podaje w reklamie cenę 600 zł, a sprzedaje 3-4 razy drożej.


aaleksandraa dołączył
07.01.2009

aaleksandraa 18:46 | 05.08.2009

Z terminalu A nie korzystalam przy zakupie biletow, ale ostatnio kupilam (niestety) bilety przez flysiesta.pl i coz ... kolejna firma wprowadzajaca klientow w blad!
Po zakupie biltow przez strone dostalam maila z biletami a takze cena za dwa bilety 4661pln + 70 pln za platnosc karta = lacznie mialo byc pobrane z karty 4731pln - i co sie okazalo ku mojemu zdziwnieniu z karty zostalo sciagnie o 180 pln wiecej!
Pracownicy biura na prosbe o wyjasnienie sa w stanie powiedziec tylko dwa slowa - kursy walut ... coz kurs kursem, ale to jest wprowdzanie klienta w blad (to chyba delikatne stwierdzenie) ... tymbardziej, ze kurs $ spada, wiec cena tez powinna byc nizsza a nie wyzsza ...

ps nie pracuje dla zadnej agencji ;)

A.


mla_s9 dołączył
30.11.2008

mla_s9 18:09 | 05.08.2009

osobiście korzystałam z usług terminal A kilkakrotnie i byłam zadowolona do czasu...Mają bardzo niekompetentnych pracowników( a jest ich całe 2 sztuki- 2 kobiety). W moim przypadku nie wywiązali się z warunków umowy. Dzwoniąc do nich odsyłali mnie to do jednej linii lotniczej to do drugiej oraz panie przeżucały winę jedna na drugą. Zlorzyłam reklamacje, niczego niewnoszącej odpowiedzi doczekałam się po ok 3 tygodniach. W mojej reklamacji powołałam się na ich regulamin, po kolejnych 3 tygodniach dostałam odpowiedz wraz z dopisanymi punkatmi w regulaminie( oczywiście w momencie zakupu i kontaktu z nimi tych punktów nie bylo). Na chwile obecną czekam już kolejne 2,5 tygodnia na kolejną odpowiedz.
Zdecydowanie NIE POLECAM Terminal A pomimo tego żę czasem maja konkurencyjne ceny( chciaż jeżeli po zakupie u nich bilet dołoży się jeszcze cene nowozakupionego biletu na lotnisku, ceny nie są już tak konkurencyjne)


viajero.mk dołączył
05.02.2009

viajero.mk 00:32 | 06.08.2009

Po tym, co teraz napiszę, to pewnie nikt nie uwierzy, że nie pracuję dla expedii, ale napiszę. W ciągu kilku ostatnich lat kupiłem tam kilkadziesiąt biletów dla siebie i znajomych, zrobiłem kilkadziesiąt rezerwacji hoteli i ZERO kłopotów! Korzystam z wersji amerykańskiej, ceny są w dolarach, płacę kartą VISA Pekao przedpłaconą, więc jeśli np bilet do LAX kosztuje 532 USD to płacę dokładnie tyle, ani grosza więcej, żadnych prowizji, żadnych przeliczeń walut, które zwykle pochłaniają kilka procent ceny biletu.


emski dołączył
13.12.2003

emski 02:18 | 06.08.2009

a ja tam nie wysilam sie i pozwalam innym zrobic brudna robote :-))
vacation.away.com/plan-a-trip/compare-rates.html?type=air&utm_s  ource=orbitz&utm_medium=crpopunder&utm_content=air&utm_campaign=lookin g


grzewor dołączył
31.05.2005

grzewor 09:29 | 06.08.2009

ech....... co niektorzy za duzo filmow sie naogladali i wszedzie szukaja podstepow, kombinacji, oszustw itp.

nie pracuje dla zadnej firmy zajmujaca sie turystyka, biletami itp.

dla mnie było pytanie o terminalA i napisałem jak wygladala u mnie sytuacja. z aero nie kozystałem wiec sie nie wypowiem, tak samo jak nie pisałem nic o kayak.com, www.bluesky.pl/,  www.air-europa.pl/,  www.esky.pl/,  www.fru.pl/index.php,  www.latamy.pl/index.html,  pl.mobissimo.com/search_airfare.php,  www.cheaptickets.com/,  www.expedia.com/default.asp  i jeszcze wielu innych, ktorych nie chce mi sie wklejac.

Osobiscie jestem zwolennikiem kupowania biletow bezposrednio w liniach lotniczych.
moje ostatnie bilety kupione zostały w aerosvitairlines.se/swe.html  a wczesniejsze w www.finnair.com. 

z ukraincami dopiero bede leciał wiec nie wiem jak jest a z finnair przelot do indii był bezproblemowy.

zreszta placac karta kredytowa, w dobie e-ticket, wazne jest tylko otrzymanie potwierdzenia na email, na sms i potem bezproblemowe dostanie sie do samolotu oraz zachowanie terminu wylotu.
bo czy kanapka w samolocie byla czy nie to mnie nie obchodzi.
wazne zebym od razu wiedział co i za ile kupilem i to sie nigdy nie zmienilo.


AndrzejB dołączył
23.04.2009

AndrzejB 18:00 | 06.08.2009

To, gdzie kupujesz nie polega na tym, żeby było jak najtaniej, ale również i tak, aby za Tobą stala jakaś solidna firma . Nie raz i nie dwa mi się zdarzały wpadki w podróży, a to skasowali połączenie, a to samolot się spóźnił itd, itp. W takich momentach ważne jest gdzie możesz spróbować zadzwonić z prośbą o pomoc. Expedia, Orbitz, Priceline, Travelocity to firmy, które zawsze próbują Ci pomóc i prawie zawsze robią to. Masz rację, że kupując w liniach lotniczych masz z reguły pomoc tych linii, ale tylko wtedy, kiedy jest to duża, renowowana. W małych liniach już może być inaczej...


musti dołączył
12.10.2009

musti 18:13 | 12.10.2009

Ponad 2 miesiące temu kupiłem bilet. Niestety, linia lotnicza
(British Airways) zmieniła godziny lotów, tak że musiałem
zrezygnować z ich usług. Płaciłem kartą. Do tej pory nie zwrócili mi
pieniędzy i słysze tylko, że nic nie mogą zrobić, bo leży to w
gestii linii lotniczej. Nie polecam, a wręcz odradzam korzystanie z
ich usług.


dominkom dołączył
19.07.2008

dominkom 19:32 | 12.10.2009

kupowalam bilety przez TerminalA i bylo ok, to byly wtedy najtansze bilety z Bamako do Niemiec. Z expedii jestem bardzo zadowolona, sa rozne okazje, flyfiesta byla kiedys dobra, teraz coraz gorsza



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2016 Globtroter.pl