Forum dyskusyjne

Campamerica

kategoria podróże po świecie

kraj Usa

florida dołączył
29.08.2009

florida 02:44 | 29.08.2009

Witam, jestem młodziutką studentką nową na tym forum:) w przyszłym roku wybieram się do Stanów z CampAmerica, wydaje mi się, że to najlepsza opcja dla mnie bo w pojedynkę nijak się wybrać nie mogę . Jestem raczej zdecydowana na wyjazd z nimi bo ich oferta przedstawia się najkorzystniej. Mimo wszystko chciałabym poznać jak najwięcej opinii na ich temat. Jeśli mieliście z nimi do czynienia napiszcie jak było. Będę wdzięczna,już nie mówię o mamie, która cała dygota na myśl o puszczeniu mnie gdziekolwiek:) pomóżcie mi ją uspokoić.

AndrzejB dołączył
23.04.2009

AndrzejB 07:48 | 29.08.2009

Spróbuj również CCUSA - podobno niezłe. Generalnie spróbuj Google jak np: Campamerica problems - coś w tym stylu... :-))).
Ach, jeszcze jedno: omijaj Texas.... :-)))).

emski dołączył
13.12.2003

emski 14:29 | 29.08.2009

dobra rada ...w Texasie siedzi grozny kojot i szczerzy kly na "mlodziutkie studentki" :-)))

florida dołączył
29.08.2009

AndrzejB dołączył
23.04.2009

emski dołączył
13.12.2003

AndrzejB dołączył
23.04.2009

AndrzejB 18:07 | 29.08.2009

Myślisz, że przestraszyłem??? No to trzeba było nie kłapać zębami... :-)))

emski dołączył
13.12.2003

emski 19:34 | 29.08.2009

nieeeeee ja sie wystraszylem :-)))))

AndrzejB dołączył
23.04.2009

AndrzejB 19:37 | 29.08.2009

Młodziutkiej, niewinnej studentki.... ??? :-))))))))))

florida dołączył
29.08.2009

florida 19:43 | 29.08.2009

Mnie nie tak łatwo wystraszyć:) może jednak coś w temacie??? Wy globtroterzy:) jeśli o kojotach w Texasie tyle wiecie to może o campie coś też??:)

AndrzejB dołączył
23.04.2009

AndrzejB 20:51 | 29.08.2009