Forum dyskusyjne

Tajlandia-Malezja jaka karta startowa do tel kom

kategoria podróże po świecie

neronek dołączył
19.04.2007

neronek 09:31 | 29.10.2009

Witam
Będę w Tajlandii i Malezji zawsze jak jestem w Taj. nie mam czasu szukać jaką kartę startową włączyć do komórki dlatego proszę Was o opinie :

1- jaka karta ,
2- ile kosztuje ,
3- czy łatwo ja wgrać / n/t komórek jestem totalnie zielony /
4-jakie są ceny połączeń .
5-gdzie kupić
tel mam w sieci Era
pozdrawiam
neronek

www.neronek.geoblog.pl 

Birma Tajlandia 2009
neronek5.blog.onet.pl/ 
Hongkong-Chiny -Tajlandia:
neronekbyd.blog.onet.pl/ 
Tajlandia -Kambodża-Laos:
darekneronek.blog.onet.pl/ 
Wietnam-Tajlandia:
neronek2.blog.onet.pl/ 
Singapur -Borneo- Malezja 2010
neronek41.blog.onet.pl/ 

mario-mil dołączył
21.10.2008

mario-mil 09:36 | 29.10.2009

Neronek,najważniejsze jest aby twój telefon nie miał blokady obcej karty SIM.O ściągnięcie blokady pytaj się w sklepach handlującymi używanymi komórkami.Ja mam specjalnie na tą okazję starą komórkę,do której zakładam zakupioną kartę startową.

daaniello dołączył
08.05.2006

daaniello 12:20 | 29.10.2009

wysiądziesz na lotnisku od razu mozesz kupic karte w tych stoiskach przy wyjsciu z lotniska tam gdzie sei auta taksówki zamawia, spytasz byle kogo to z z obsługi lotniska to ci powiedzą, ja zawsze kupuje karte 1,2,3 (czy jakos tak) ogolnie sprawy groszowe kilka moze kilkanascie zlotych, doladowania mozna kupowac po 50baht, działała bezproblemowo
pzdr

Edgarek dołączył
16.08.2008

Edgarek 22:22 | 29.10.2009

Dokladnie mozesz kupic na lotnisku. Ja mialem Happy. Oczywiscie telefon musisz miec bez SIM locka, Za zarejestrowanie w sieci sciagaja Ci 20 czy 25 THB, wiec pierwszy zakup za 50 moze Ci sie szybko wyczerpac. Doladowania mozesz kupic w kazdym 7 eleven.

Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.