Forum dyskusyjne

autostop Gruzja pieniądze

kategoria podróże po świecie

kraj Gruzja

asiawiol dołączył
24.12.2009

asiawiol 16:52 | 24.12.2009

A więc w kwestiach autostopowania jestem kompletnie zielona jednak myślę, że na realizację marzeń nigdy nie jest za późno ;) Gruzja to kraj który fascynuje mnie od baardzo długiego czasu i oczywiście zdobywać wiedzę z ksiązek to jedna sprawa a praktyka to zupełnie co innego. A więc to tytułem wstępu.
bardzo często przeszkodą w realizacji marzeń są fundusze i dlatego nie stać mnie na lot samolotem czy na jakąś ściśle określoną wycieczkę. A więc przyszedł mi do głowy autostop. Jest to na pewno tańsza forma transportu jednak jakieś pieniadze zawsez trzeba miec. A wiec prosze jesli ktos podrozowal do Gruzji autostopem to jakie pieniadze trzeba miec przy sobie? Bo oczywiście ja, ktora zawsze jest niecierpliwa i uważa ze spontanicznośc jest bardzo ważna chcialabym poczuć przygodę na własnej skórze już teraz w tej chwili :P
Dodam że mam kompankę do swoich szalonych pomysłów. Ale czy podróżowanie dwoch 20-letnich dziewczyn jest aby na pewno bezpieczne? Czy lepije szukac jeszcze kogoś z przeciwnej płci :P Ale czy nie bedzie wtedy juz nas za duzo...?
z góry dzieki za wszelkie udzielone informacje

seraph dołączył
03.05.2008

seraph 22:42 | 24.12.2009

witam, polecam zapoznać się z moją relacją z Gruzji pod adresem:
www.seraph.wedrowcy.net/2009/07/05/dzien-1/ 

pieniędzy nie musicie mieć dużo. 1000 zł na osobę pozwoliłoby wam na życie opływające w luksusy. Najwięcej pieniędzy możecie wydać w Istambule, jeśli się tam zatryzmacie, sama Matka Gruzja wykarmi was, wynocuje i wywozi za darmo, chociaż czasem jakieś wstępy będzie można zapłacić...

w razie pytań śmiało możesz pisać na gg: 1482339

Myszak dołączył
19.04.2011

Myszak 20:35 | 11.03.2012

i jak tam dziewczynki udała się wyprawa?
ciekawa jestemrelacji, bo sama chciałabymsie wybrać w to lato
Sylwia

Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne