Forum dyskusyjne

Do USA -- od czego zacząć

kategoria podróże po świecie

kraj Usa

alonsoo dołączył
08.07.2010

alonsoo 22:12 | 08.07.2010

Witam
Pragnę zrealizować moje marzenie i wybrać się do USA. n 2 tygodnie. Planuję wybrać się do Los Angeles ,San Francisco,Las Vegas, zobaczyć wielki kanion.
Jak wygląda proces załatwienia wizy? (mieszkam w małopolsce)
Czy potrzebny jest zakupiony bilet lotniczy żeby uzyskać wizę czy robi się jakąś przedwstępną rezerwację?
Proszę o pomoc i możliwie jak najprostrze przedstawienie po kolei co powinienem przygotować.
Czy trzeba mieć zarezerwowany jakiś hotel czy mogę lecieć "w ciemno" i znaleźć nocleg na miejscu? Może możecie polecić niedrogie miejsca?
Czy macie jakieś porady dot trasy i przebiegu wycieczki?
Jestem studentem ale koszty nie grają roli.
Dzięki
Pozdrawiam

filnec dołączył
11.01.2010

filnec 23:24 | 08.07.2010

Czesc alonsoo. Nie potrzebujesz biletu, odradza się kupowania biletu przed dostaniem wizy, z rezerwacją go i hotelem tak samo. Gdy dostaniesz wizę możesz w każdym momencie przekroczyć granice usa, samolotem, samochodem czy statkiem, bez ograniczeń i przez następne 10 lat. Musisz jednak się mieścic w 3 miesiącach. Nie musisz więc rezerwować biletu powrotnego. Rozmowę musisz zarezerwować przez telefon.Najlepiej na nią przyjść na luzie, mieć dokumenty na wszelki wypadek (co robisz, dochód, studia ew sytuacja). Najtańsze na zachodzie jest zdecydowanie las vegas, można mieć niezły hotelik za 13 $ za nocke, te wielkie luksusowe hotele przy Strip też nie są drogie. Znajdziesz coś na booking.com. Campingi mogą być jeszcze tańsze bo za darmo. Jadę za tydzień w trasę która zawiera m.in podane przez ciebie miasta i lokacje. Napiszę po powrocie czy była to słuszna decyzja. Przygodę z USA zacząłbym jednak w NY i okolice. Ale ten to też dobry wybór. Powodzenia ;)

alonsoo dołączył
08.07.2010

alonsoo 23:48 | 08.07.2010

Dzięki filnec :)