Temat dyskusji: Kraj: Data dodania:
Sortuj po: najczęściej czytane najczęściej komentowane najnowsze

wszystkie wątki | wątki bez odpowiedzi | dodaj nowy wątek | posty od najnowszych

Wątek: Sytuacje awaryjne pilotów wycieczek Prośba pilna o pomoc | Temat: podróże po świecie

data dodania: 11:59 | 16.02.2011 komentuj | cytuj i komentuj
escapezone
escapezone

dołączył
16.02.2011
Witam, jestem studentka przygotowujaca sie pomalu do egzaminu, mam 3 sytuacje na ktore musze odpowiedziec, czy ktos z pilotow wycieczek jest w stanie mi profesjonalnie odpowiedziec na nie?

1. Turyści podróżowali do miejsca wypoczynku za granicą autokarem dwie
doby. Na miejsce przybyli o godz. 8.00 rano, a doba hotelowa zaczyna się
o godz. 12.00.
Jak w takiej sytuacji powinien zachować się pilot i jak zagospodarować
wolny czas turystów?

2. W hotelu okazuje się, że para turystów zakwaterowana została w innym
pokoju niż oczekiwała. Turyści wykupili pokój z widokiem na morze i z
pojedynczym łóżkiem. Tymczasem w pokoju znajdują się dwa łóżka, a
widok
jest na hałaśliwą ulicę.
Jak w takiej sytuacji powinien zachować się pilot i jak rozwiązać
zaistniały problem?

3. W hotelu obowiązuje cisza nocna po godz. 22.00. Część turystów
zachowuje się bardzo głośno zakłócając spokój innym gościom
hotelowym.
Jak w takiej sytuacji zachowa się pilot demokrata, autokrata i nie
ingerujący?
data dodania: 20:26 | 16.02.2011 komentuj | cytuj i komentuj
akras
akras

dołączył
03.07.2010
Z mojego doświadczenia jako turysty, to w większości przypadków piloci usiłują się nie wtrącać. To znaczy:
1. Jak doba hotelowa zaczyna sie od 12stej, to turyści czekają do dwunastej i już. Zajmują się sami sobą, chyba,że ktoś z własnych pieniędzy zapłaci za dodatkowy nocleg.
3. Na hałaśliwe zachowanie piloci raczej nie reagują, chyba, że trzeba wezwać policję, bo stało się coś bardzo niedobrego.
A na punkt 2 odpowiem, że jedynie wtedy piloci reagują i wykłócają się o dotrzymanie warunków umowy. Oczywiście, jeżeli turysta wyraźnie tego żąda od pilota. Jeżeli nie, pilot udaje, że nie ma sprawy.
Na pewno takie sytuacje były przerabiane na kursie. Jeżeli nie - to kurs był do niczego. I szkoda Twoich pieniędzy.
data dodania: 15:48 | 17.02.2011 komentuj | cytuj i komentuj
Zulla
Zulla

dołączył
26.12.2009
ad 1. kazdy hotel ma swoja polise. Hotel w porozumieniu z pilotem moglby wpuscic gosci do hotelu wczesniej, ale nie misialby.
ad 2 pilot nie ma zadnego wplywu za glosne zachowanie innych gosci. Od tego jest obsluga hotelu.
ad 3. Jesli w umowie jest wyraznie napisane jaki pokoj zostanie przydzielony wtedy pilot ma prawo to negocjowac. jesli jest tylko obiecane zadnego prawa nei ma i obowiazku rowniez.


Podobne wątki: podróże po świecie



Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy. Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum. Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu. Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl . Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
2. Zaloguj się (na każdej stronie)
3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]

X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies