Forum dyskusyjne

Małżeństwa Polek z obcokrajowcami

kategoria inne

viola19872 dołączył
10.03.2011

viola19872 22:04 | 10.03.2011

Witam:):)
Mam na imię Viola i jestem studentką V roku dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim.
Już od kilku lat moją wielką pasją jest komunikacja międzykulturowa i małżeństwa międzykulturowe, stąd też zrodził się pomysł na napisanie pracy magisterskiej o związkach małżeńskich Polek z obcokrajowcami. Jak już wspomniałam bardzo interesuje mnie ten temat i dlatego na potrzeby mojej pracy z chęcią porozmawiałabym z Polkami, które wyszły za mąż za obcokrajowców.
Przedmiotem moich zainteresowań jest zbadanie różnic małżeńskich w takich obszarach jak m.in. wartości, role mężczyzny i kobiety, wychowywanie dzieci, czy język w komunikacji małżeńskiej.
Dlatego też byłabym bardzo wdzięczna, jeżeli któraś z Was drogie Forumowiczki, zechciałaby podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami dotyczącymi związku z obcokrajowcem.
Oczywiście już konkretne pytania wysłałabym mailem, możemy także umówić się na rozmowę na gadu gadu, skypie lub facebooku.
Chciałabym również podkreślić, iż uzyskane odpowiedzi zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie na potrzeby mojej pracy magisterkiej.
Jeżeli któraś z Was zgodziłaby się opowiedzieć o swoim związku z obcokrajowcem, podaję swoje kontaktowe.
mail: viola-kusmierczyk@wp.pl, gg: 8959514, skype: viola19872, facebook: Viola Kuśmierczyk
Pozdrawiam serdecznie:):)
Viola

Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.