Forum dyskusyjne

kenia od 28 VI 2011

kategoria podróże po świecie

kraj Kenia

IM dołączył
17.05.2011

IM 14:35 | 17.05.2011

Planujemy urlop od 28.06.Czy ktoś planuje wakacje w tym terminie,safari?Proszę o info na iv3@wp.pl


piotrek_uk dołączył
17.05.2011

piotrek_uk 20:08 | 17.05.2011

Będziemy w Kenii od 28.06 przez dwa tygodnie. Wylatujemy z Londynu. Safarii planujemy wykupic na miejscu. Pozdrawiam.


womANN dołączył
13.03.2011

womANN 20:58 | 17.05.2011

Hej, lecicie może z London Gatwick Thomsonem? My wylatujemy 27.06 do Mombasy na 2 tyg... :) Safarii tez będziemy planowac na miejscu :)


IM dołączył
17.05.2011

IM 08:45 | 18.05.2011

Super,my lecimy z Monachium na 2tyg. Chętnie dołączymy-Safarii.A w jakim hotelu będziecie?


Natka 123 dołączył
06.05.2011

Natka 123 20:58 | 17.05.2011

Ja wrocilam z Kenii w maju ale jezeli chcesz namiary na safarr to moge ci podac ja bylam na Tsawo East and West, wykupilam od tubylcow za rozsadna cene.pozdrawim


piotrek_uk dołączył
17.05.2011

piotrek_uk 03:28 | 18.05.2011

Też lecimy 27.06 . z Getwick Lot w nocy. Wakacje mamy z Thomasa Cooka a lecimy Monarchem. Natka123 prosze podaj te namiary wraz z cenami. Pozdrawiam


womANN dołączył
13.03.2011

womANN 08:41 | 18.05.2011

No to prawdopodobnie będziemy razem leciec. Nasz wylot jest o 19.50...


IM dołączył
17.05.2011

IM 08:44 | 18.05.2011

super,może się spotkamy.MY lecimy z Monachium. A do jakiego hotelu lecicie?


IM dołączył
17.05.2011

IM 14:54 | 15.06.2011

umawiamy się na safarii?My planujemy2 dniowe, od29.06 w hotelu Baobab Beach będziemy,+48693112242


Natka 123 dołączył
06.05.2011

Natka 123 22:19 | 26.05.2011

Witaj Piotrze
My wykupilismy safari od Big Josepha ktorego mozesz spotkac przed hotelem Southern Palms Dini Beach Resort podaje namiary: joseph.mumo@gmail.com i jego mob.00254727366722 najlepiej jednak jak zadzwonisz do niego jak juz bedziesz na miejscu. On wspolpracuje z Katuta sa tez poleceni wczesniej przez kogos w uk.Jak posmakujesz safarii i bedziesz chcial odkryc wieceji Afryki to pojada wszedzie. My z mezem zabralismy ich do afrykanskiej disco i pups.To super towarzysto i wspaniala ochrona bo to jest to czego oczekujemy. Maja tez wycieczki na Wasinii i Shimba Hill. pozdrawiam Natalia


Natka 123 dołączył
06.05.2011

Natka 123 22:24 | 26.05.2011

Witaj Piotrze
My wykupilismy safari od Big Josepha ktorego mozesz spotkac przed hotelem Southern Palms Dini Beach Resort podaje namiary: joseph.mumo@gmail.com i jego mob.00254727366722 najlepiej jednak jak zadzwonisz do niego jak juz bedziesz na miejscu. On wspolpracuje z Katuta sa tez poleceni wczesniej przez kogos w uk.Jak posmakujesz safarii i bedziesz chcial odkryc wieceji Afryki to pojada wszedzie. My z mezem zabralismy ich do afrykanskiej disco i pups.To super towarzysto i wspaniala ochrona bo to jest to czego oczekujemy. Maja tez wycieczki na Wasinii i Shimba Hill. pozdrawiam Natalia
dodaj komentarz


womANN dołączył
13.03.2011

IM dołączył
17.05.2011

IM 09:29 | 18.05.2011

My Baobab Beach,fajnie byłoby połączyć siły!


piotrek_uk dołączył
17.05.2011

piotrek_uk 16:09 | 18.05.2011

My mamy lot o 21.25, a bedziemy w hotelu Neptun P. Village


IM dołączył
17.05.2011

IM 09:06 | 19.05.2011

Może są te hotele blisko siebie?My Baobab.Jestesmy chętni na wspól.safari


annowi dołączył
01.02.2011

annowi 13:24 | 19.05.2011

ja wróciłam z Kenii pod koniec marca byliśmy na safarii z Abdulem jest zdecydowanie taniej i ciekawiej niż biurem turystycznym .Byliśmy w TSAVO EAST, AMBOSELLI zobaczyliśmy nasze wymarzone Kilimandżaro i tam dopiero nocą przy ognisku pod czarnym niebem pełnym gwiazd poczuliśmy smak prawdziwej Afryki , Jeszcze tam kiedyś wrócimy zobaczyc Masaj Marę
Ja zakochałam się w Afryce
Polecam Abdula uczciwy i fajny gośc , pokazał nam jeszcze swoja rodzinną wioskę , namiary do niego posiadam .
Życzę wspaniałego wyjazdu


IM dołączył
17.05.2011

IM 13:35 | 19.05.2011

dzięki,a gdzie go znaleźć?Chcemy na miejscu załatwić safarii,ponieważ mamy nadzieję na zanlezienie współtowarzyszy na miajscu!


flugo dołączył
17.04.2009

flugo 14:03 | 19.05.2011

neptune sentido paradise village- bardzo fajny hotel a wlasciwie 3 w jednym
pierwszy-paradise, drugi village i 3 palm bodajze- z paradise i village korzystacie bez problemu- uwazajcie na malpy- czesc ludkow je dokarmia co powoduje ze same czesto szukaja szczescia po pokojach, zerknij na moj profil na picasa-( sporo zdjec z tego osrodka- jakbys mial jakies pytania- chetnie odpowiem-powodzenia!


lesniak dołączył
30.09.2010

lesniak 09:59 | 19.06.2011

Annovi podaj prosze kontakt do Twojego Abuda. Ja jadę w sierpniu z tym że zaczynam w Nairobi dalej do Masai Mara jeziora Nakuru, Amboseli i dalej do Tanzanii
Wojtek


Mistick dołączył
30.05.2011

Mistick 18:54 | 30.05.2011

Czasem jak sie jedzie samochodem milo jest posluchac w radiu o fajnych miejscach...odrazu czlowiekowi przychodzi do glowy plan wyjazdu do takiego miejsca.Znacie moze radio, w ktorym prowadzacy jest w stanie zachecic sluchacza do odwiedzenia miejsca?


maffin dołączył
18.04.2011

piotrek_uk dołączył
17.05.2011

piotrek_uk 07:26 | 15.06.2011

Do wyjazdu coraz bliżej :) To jak? Umawiamy sie na wspólne safarii? ktos ma jakis pomysl jak sie spotkac? Moze cos ustalimy? Napiscie prosze jakie macie srodki na komary. Szczegolnie chodzi mi o informacje od lecacych z uk. Pozdrawiam.


IM dołączył
17.05.2011

IM 14:49 | 15.06.2011

My bardzo chętnie dołączymy na safarii,planujemy 2dniowe.Od29/06 hotel Baobab Beach,+48693112242


IM dołączył
17.05.2011

IM 12:14 | 16.06.2011

doszła wiad.o naszej chęci dołączenia na safarii!?


IM dołączył
17.05.2011

IM 12:14 | 22.06.2011

i jak z Safarii,uda nam się spotkać?


mroofka dołączył
06.11.2008

mroofka 12:54 | 23.06.2011

hej,
już Wam zazdroszczę, że za chwilę ruszacie do Kenii:) sama byłam dwa razy - raz z biurem podróży i raz na własną rękę.
Byłam w Aboseli, Tsavo East i West, Naivasha, jez. Wiktorii, w Masai Mara i wiele innych miejsc. Jeśli myślicie o Safarii i zwierzakach polecam gorąco zakręcić się wokół Masia Mara. Koszty z biurami podróży są dość duże (zazwyczaj samolotem). Ja wybieram się w styczniu ze znajomymi i zamierzamy zorganizować sobie wyprawę do Masai Mara i zahaczyć o Nairobi. Z Mombasy codziennie jest kilka połączeń autobusowych do Nairobi (przejazd nocą albo w ciągu dnia) - koszt to jakieś 1000-1200 KES. Uwaga: bilety na autobus zazwyczaj lepiej kupiec 2-3 dni wcześniej. Autobus w cenie, którą podałam - to autobus w standardzie lux. Dużo taniej można się pokusić na autobus w wersji "hardcore", egzotyka i lokalny koloryt gwarantowane, dla nas europejczyków - dość ciężkie przeżycie. W Nairobi można znależć nocleg - pokój dla 2 osób, za ok. 1000 KES. I z Nairobi ruszyć do Masai Mara. W 2010 roku taka przyjemność kosztowała nas ok. 1000 dolarów (rozłożone na ilość osób w busie). Trzy dni Safarii, powrót do Nairobi, tu nocleg albo nie i powrót do Mombasy.
Zamierzamy taką trasę zrobić w styczniu 2012 wraz ze znajomymi.
Polecam Masai Mara, bo tam jest najwięcej zwiarzaków (włącznie z nosorożcami białymi) i wszędobylskie lwy z wielkimi grzywami. W pozostałych parkach trudniej zobaczyć tyle różnorodnych zwierzaków.
Oj,... ucałujcie ode mnie Kenijską ziemię:)
pojechałam tam pierwszy raz w 2009 roku i mam totalnego bzika na punkcie tej części świata:)
pozdrawiam
mm


piotrek_uk dołączył
17.05.2011

piotrek_uk 17:01 | 23.06.2011

witam. Nam własnie marzy sie Masai Mara, najlepiej samolotem, o ile oczywiscie ceny nas nie powalą. Może ktos sie orientuje jaki moze byc orientacyjny koszt takiego safari ? Chodzi nam o jedna gora dwie noce. Do tego lot balonem.... Zobaczymy czy na marzeniach sie nie skonczy :) Narazie jednak kolejny wyjazd i kolejna nerwowka. Na 4 dni przed wylotem nie mamy jeszcze biletow..... Pozdrawiam


womANN dołączył
13.03.2011

womANN 08:37 | 24.06.2011

Hej Mroofka...Ja tez lece w poniedziałek do Kenii- nie moge sie doczekac, dzisiaj ostatni dzien pracy!!! Pakowanie juz rozpoczete tydzien temu!!! POZDROWIE od Ciebie Kenie.... :))) i ucałuję tak ja sobie tego życzysz...
No to ----> Hakuna Matata :)


annowi dołączył
01.02.2011

annowi 17:19 | 24.06.2011

womANN życze fajnego pobytu w mojej ukochanej Kenii !!!!!!


womANN dołączył
13.03.2011

piotrek_uk dołączył
17.05.2011

piotrek_uk 20:25 | 26.06.2011

za 24 godziny wyjazd..... Pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadziej do zoboczenia w Kenii :)


IM dołączył
17.05.2011

IM 22:05 | 26.06.2011

powtarzam,jeśli hotel Baobab jest blisko,od29.06czekamy na sms. Safarii,chetnie dolaczymy.iwona693112242


annowi dołączył
01.02.2011

annowi 17:29 | 22.07.2011

czy już wróciliście ? proszę napiszcie jak było


IM dołączył
17.05.2011

IM 14:20 | 23.07.2011

cudownie pod każdym względem



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2015 Globtroter.pl