Forum dyskusyjne

Pogoda w maju w Tajlandii

kategoria podróże po świecie

ilo28 dołączył
14.01.2011

ilo28 12:14 | 24.04.2012

Witam,

czy ktoś z Was był może w maju w Tajlandii? Chciałam się wybrać na koch chang albo do pattaya ale przeraziła mnie długoterminowa prognoza pogody, bo widzę, że już teraz są mocne opady, a w drugiej połowie maja może być jeszcze gorzej. Nie wiem z kolei czy mozna wierzyc tym prognozom pogody, wolałabym poznać zdanie tych, którzy byli w maju w Tajlandii. jak jest naprawdę, pada cały czas, czy np godzinę dwie w ciągu dnia?


mrcanberra dołączył
17.02.2011

mrcanberra 14:48 | 24.04.2012

Maj to w Tajlandii już pora deszczowa, takze roznie moze byc, ale moja kumpela zwiedzala 2 lata temu przez caly maj Tajlandie i na fotkach miala ladna pogode, takze moze byc lajtowo, ale mozesz tez trafic na slaba pogode.


fotodrab dołączył
11.02.2012

fotodrab 15:20 | 24.04.2012

ogolnie rzecz biorac, to maj jest najgorszym miesiacem w jakim mozna do Tajlandii przyjechac. Na ogol jest piekielnie goraco i wilgotnosc zblizona do 100%. Deszcze, ktore padaja w maju sa na ogol niewystarczajace do wychlodzenia ziemii. W skrocie jest jak w saunie, z ta roznica, ze sauna zwykle ma drzwi, przez ktore mozna wyjsc. Z drugiej jednak strony jestem w Tajlandii wlasnie teraz. Dzisiaj wyjechalem z Phuket w objazd po poludniowej czesci kraju. Obecnie nie jest tak zle. Temperatury bliskie 30 st.C no i oczywiscie wilgotnoscpodobna do tej, jaka juz wspomnialem. Jednego wieczoru padalo rzesiscie, ale ostatnie dwa dni zaledwie pare kropel...a to juz prawie maj.


ilo28 dołączył
14.01.2011

ilo28 17:21 | 24.04.2012

Dzięki za odpowiedzi. Fora wprowadzają nieco w błąd bo na jednych są info, że pora deszczowa zaczyna się z koncem maja i poczatkiem czerwca no a na innych forach z kolei, że już w maju. Tak czy siak nie podjelam ostatecznej decyzji, choc nieukrywam, że mocno sie waham. Jesli wiedzialabym, ze deszcze sa krotkie i przelotne i mialabym taka gwarancje to oczywiscie bym pojechala mimo tego. jednak pogoda to loteria i nikt mi nie da gwarancji, fakt ze teraz jest taniej leciec do tajlandii, ale nie usmiecha mi się spedzić dwoch tygodni w stugach deszczu. Takze dziękuję Wam za opowiedzi raz jeszcze, a Tobie fotodrab udanego podrozowania!!!!!


fotodrab dołączył
11.02.2012

fotodrab 17:58 | 24.04.2012

Fora nie wprowadzaja wblad! Jesli spojrzysz na mape Tajlandii, to jest ona bardzo mocno rozciagnieta poludnikowo, stad tez roznice w nadchodzeniu pory deszczowej. Rozumiem, ze chcesz wypoczac na plazy. Na maj i pozniejsze miesiace polecam wyspy Indonezji. Lombok, czy Flores nadaja sie do tego wrecz idealnie. Taniej, niz w Tajlandii, czysciej, i ze sto razy mniej turystow!
Przegladnij te fotki:
www.worldbook.pl/album/385/Lombok_Lombok_1 
www.worldbook.pl/album/386/Lombok_Lombok_2__Kuta 
www.worldbook.pl/album/387/Lombok_Lombok_3__w_krainie_ryzu_loto  su_i_meczetow

i moze sie przekonasz.


ilo28 dołączył
14.01.2011

ilo28 07:43 | 25.04.2012

Zdjęcia cudowne. Indonezja też mnie fascynuje więc nie wykluczam takiej opcji. Pozdrawiam!



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2016 Globtroter.pl