Forum dyskusyjne

Phuket czy Krabi

kategoria podróże po świecie

womANN dołączył
13.03.2011

womANN 00:19 | 12.06.2012

Hej, mam pytanie. W marcu planuję wypad do Bangkoku na 3 dni i Kulala Lumpur na 2 -3dni. Nastepnie w planie jest ... no własnie... Phuket czy Krabi? Gdzie lepiej osiąść na 8 nocy? Piszcie proszę swoje opinie, refleksje... Które z tych miejsc jest lepsze na przywiezienie wiecej, ciekawszych fotek???
Pozdrawiam !!!


arturo.sz dołączył
25.05.2006

arturo.sz 13:33 | 12.06.2012

To zależy co oczekujesz... Phuket ma plaże ale i tłok, ma też "kurewnik". Krabi jest bardziej wyluzowane i lepsze na odpoczynek. Mi się Krabi zdecydowanie bardziej podobało, był tylko problem z tanim noclegiem. Raj dla "wspinaczkowców". Masz tam też kilka wysp w pobliżu np. phi phi.


mojito dołączył
23.06.2011

mojito 14:04 | 12.06.2012

Ja bym też polecała Krabi...może nie na wszystkie, 8 nocy...ale jako "wstęp". Polecam małą wyspę niedaleko Krabi Koh Mook...jedna część wyspy to bardziej wypasiony "resort" (czyszczone plaże, drinki z palemkami, małe domki ale z luksusem...)a druga część wyspy (Charlie Beach) jest bardziej hippisowska...ale jaki klimat!!!Można wypożyczyć kajak i popłynąć do jaskini szmaragdowej...to trzeba zrobić koniecznie bo wrażenia są niezapomniane!!!(najlepiej trafić jak nie ma turystów..późnym popołudniem nie ma tam już nikogo.)


mrcanberra dołączył
17.02.2011

mrcanberra 00:11 | 13.06.2012

Krabi jest bardziej malownicze, ale w 8 dni mozesz zrobic Krabi, poplynac na Phi Phi, potem na Phuket i wrocic do Bagkoku. Moze 8 dni nie jest to duzo, ale sie da zrobic taki objazd.
Ewentualnie Phuket, Phi Phi, Krabi.


womANN dołączył
13.03.2011

womANN 15:53 | 13.06.2012

Dzięki wielkie za cenne informacje. Plan jest taki: 3 noce w Bangkoku, 2 noce w Kuala Lumpur i 8 nocy na Krabi (w tym Phi Phi i Phuket jeśli się uda) Mam jeszcze pytanie - Czy łatwo jest się przedostac z Krabi na Phuket? Jak wygląda sposób przemieszczania się tam. Z góry dzięki:)


mrcanberra dołączył
17.02.2011

mrcanberra 13:13 | 14.06.2012

to jak wybierasz sie do Malezji to i tak masz po drodze Phuket wiec jak bedziesz jechac z Malezji to mozesz jechac do Krabi, poplynac na Phi Phi i dalej na Phuket. Albo z Bangkoku na Phuket, potem na Phi Phi, a dalej na Krabi i do Malezji.
Z Krabi na Phuket albo z Phuket na Krabi najlepiej plynac najkrotsza droga, na trasie masz Phi Phi. Nie powinno byc problemow z przedostaniem sie z jednogo miejsca na drugie bo to popularne trasy wodne wiec lodzie tam plywaja ciegle. W agencj czy jakims biurze mozesz sobie kupic bilet na cala trase i oni Cie przetransportuja na kazdym odcinku na autobus do dalszego miejsca. Przykladowo, bedziesz na Phi Phi, kupujesz bilet powrotny do Bangkoku, plyniesz na Krabi w dniu kiedy masz wyjazd odbiora Cie spod miejsca w ktorym mieszkasz i zawioza na autobus, ktory leci do Bangkoku.
Tylko wczesniej dobrze sobie tam wszystko uzgodnij i sie dowiedz wszystkiego.
Ogolnie polecam te poludniowe miejsca bo sa bardzo ladne i ciekawe. Jak bedziesz gdzies tam kup sobie wycieczke po roznych wyspach gdzie tez bedziesz mogla posnurkowac.


izaschiza dołączył
15.09.2009

izaschiza 12:04 | 15.06.2012

Obydwa są straszne. Super turystyczne, drogie, pełno prostytutek i głośnych lokali. Moje ulubione wyspy to Koh Phangan (byle nie Had Rin!) - bardzo różnorodna wysepka, z róznymi rozrywkami i Koh Chang (polecam Lonely Beach) - bardzo socjalizacyjne miejsce z fajnymi ludźmi i imprezkami, ale bez wulgarnych akcji jak na Phuket czy na Krabi. Aha! Jeśli lubisz się wspinać to jest na Krabi piękne miejsce - jedyne godne odwiedzenia: Tonsai.


mrcanberra dołączył
17.02.2011

mrcanberra 12:59 | 15.06.2012

Koh Phangan podobno jest ladne, ale tam nie bylem wiec nie bede ocenial, jednak autorka watku ma po trasie miejsca, o ktore sie pyta wiec niech zobaczy i oceni sama po to sie jedzie. Kazdy ma swoje zdanie, ale na Phi Phi faktycznie duza komercja.


womANN dołączył
13.03.2011

womANN 18:42 | 15.06.2012

Dzięki bardzo za cenne uwagi. Planuję z Kuala Lumpur poleciec na Krabi, zwiedzic Phuket i Phi Phi i byc moze cos jeszcze.
W takim razie zapytam jeszcze o noclegi. Jak radzicie? Czy juz wczesniej sobie zarezerwowac czy może lepiej poleciec ''w ciemno'' i na miejscu samemu okreslic sobie ilośc noclegów w danym miejscu. Cieszę się, że jest możliwosc nurkowania :))Mam nadzieję, że 8 nocy starczy na Phuket, Krabi, Phi Phi.. a moze nawet jeszcze coś innego :)


izaschiza dołączył
15.09.2009

izaschiza 18:59 | 15.06.2012

Trasa jest po to, co by ją zawczasu zmodyfikować!

Nic nie rezerwować! Wszystko załatwiać, oceniać i targować na miejscu!


womANN dołączył
13.03.2011

womANN 19:36 | 15.06.2012

Czyli rozumiem, że jak się wyląduje na Krabi to bez problemu znajdzie się nocleg-i. To super !!! Więc zajmę się tylko szukaniem biletów lotniczych...a noclegi... faktycznie zawsze się jakoś znajdą.:))
Miłego :))


mrcanberra dołączył
17.02.2011

mrcanberra 23:55 | 15.06.2012

jak kolezanka wczesniej napisala nic nie szukac, spakowac tylko plecak i leciec bez zbytniego zamartwiania sie ;-)
Nocleg jak nie tu to tam zawsze sie znajdzie.


womANN dołączył
13.03.2011

womANN 00:24 | 16.06.2012

Wielkie dzięki za informacje...Jesteście Kochani !!!! To jeszcze zapytam expertów czy 3 nocy w Bangkoku i 2 noce w Kuala Lumpur jest ok (fotki, zwiedzenie najważniejszych atarkcji)? Czy może gdzieś jest za mało lub za dużo... :)))
Z góry dzięki :)


izaschiza dołączył
15.09.2009

magic dołączył
10.05.2010

magic 11:23 | 17.06.2012

Polecam Krabi. Mozna lepiej wypoczac.
Chociaz pamietajmy ze oba miejsca sa maksymalnie turystyczne.

Phuket jest zdecydowanie glosniejsze. Szczegolnie o ile chodzi o Patong Beach. Dla przykladu Kamal Beach jest juz spokojniejsza (i chyba lepsza o ile chodzi o ilosc ludzi oraz sama plaze)

Pozdr,
-M.


Lezginka dołączył
13.07.2012

Lezginka 15:39 | 14.07.2012

zdecydowanie okolice Phuket, a wlaściwie tereny na północ. Ja byłem w Khao Lak rok temu to piękna niewielka miejscowość z łądną plażą, czytą wodą. Nocleg 10$. Możesz ponurkować. Ciekawe są dwie sąsiednie miejscowości do którycch można dospacerować pieszo. Na północ znajduje się muzeum tsunami i łódź policyjna wyrzucona na ląd w znacznej odległości od brzegu którą tak pozostawiono. N apołudnie piękne niemal puste, dziewicze plaże. Z miejscowości organizowane są świetne wycieczki ja wypad do dżungli na słoniach, czy też spływ kajakiem po rzecze płynącą przez dżungle. Super!!! Uczestniczyłem i polecam. Co ważne jest tu znacznie spokojniej, a ceny są znacznie niższe. Widać to choćby w przypadku lokalnej kuchni, gdzie nieustatnie kosztowaliśmy różnych owoców morza, ryb, kalmarów, kałamarnic no i lokalnych owoców spożywanych wieczorami w rytmie śpieru gokonów ;-)


neronek dołączył
19.04.2007

neronek 15:00 | 16.07.2012

Krabi a raczej Ao Nang !! to ważne abyś nie nocował w Krabi !! ale w Ao Nang
gdyż Krabi to miasto bez dostępu do Morza wtedy musisz jechać do Ao Nang jakieś 30 min albo i więcej .
z Ao Nang na Phuket czas z przystankiem na Phi Phi jakieś 4 godz ,/ statek oczywiście / plaże na Ao Nang nie powalają na nogi ale za to zachód słońca jest najpiękniejszy jaki widziałem . atrakcji wkolo Ao Nang masa ..
pozdrawiam
neronek

neronek.geoblog.pl/ 



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2016 Globtroter.pl