Forum dyskusyjne

HANDEL Polska - Anglia

kategoria inne

kraj Anglia

ziololesnik dołączył
05.02.2007

ziololesnik 12:41 | 16.06.2007

Witam, czy ktos moze wie, co mozna kupic taniej w Polsce i sprzedawac w Anglii lub na odwrot? (legalnie, oczywiscie). Pozdrawiam


turkus dołączył
02.07.2006

turkus 15:45 | 16.06.2007

pomyliłeś chyba portal , jeśli mnie pamięć nie zawodzi niedawno zgłębiałeś tajniki biznesu w Tajlandii, rozumien, że tamten rynek już zmonopolizowałeś i teraz czas na kolejny , LOL


ts dołączył
09.01.2007

ts 17:27 | 16.06.2007

spróbuj na początek z polskimi hydraulikami:)


ziololesnik dołączył
05.02.2007

ziololesnik 20:20 | 16.06.2007

Nie pomylilem portalu, a na Tajlandie przyjdzie czas, na razie siedze w Anglii zeby zarobic na wyjazd do Tajlandii dlatego pytam o handel. Jezeli nie ma Pan nic do powiedzenia w tym temacie, to po co Pan w ogole odpisuje? W czym tkwi Pana problem? Jesli bede potrzebowal, to zaloze jeszcze 10 watkow o handlu w dziesieciu innych krajach. Narka, Panie "Turkus".


turkus dołączył
02.07.2006

turkus 07:24 | 17.06.2007

Hmm, no i już wszystko wiadomo , że kultury kolega się nie nauczył , chyba nawet w pracy musisz być kiepski jak Ci praca w Anglii nie starcza by napodróż do Tajlandii odłożyć . W takim razie sie nie czepiam , polecam handel z Islandią , tam jest wiele wolnego miejsca . LOL


ziololesnik dołączył
05.02.2007

ziololesnik 13:19 | 17.06.2007

Ja sie kultury nie nauczylem? To nie ja, ale Pan sie wtracil, chociaz nie ma Pan nic do powiedzenia. Ze niby jestem kiepski? Pieniedzy nigdy nie za wiele, to ze sobie chce dorobic, nie znaczy ze kiepsko zarabiam. Przynajmniej dorabiam legalnie i nie swoim cialem, jak niektorzy, szczegolnie lubiacy kolor turkusowy...


lamik17 dołączył
21.03.2007

lamik17 13:25 | 17.06.2007

nie przejmuj się ziololesnik. tak jak wszędzie jest tu parę nieogarniętych użytkowników, których rozrywką jest czepianie się wszystkich i wszystkiego.


turkus dołączył
02.07.2006

turkus 15:48 | 17.06.2007

Hehe, czżbyś pił do TELETUBISI ? fuj, kolejny nietolerancyjny się trafił . LOL


ziololesnik dołączył
05.02.2007

ziololesnik 16:20 | 17.06.2007

Ok, ok, skonczmy ta bezsensowna dyskusje, bo wymienilismy miedzy soba pare zgrywliwych komentarzy a nic z nich nie wynika tak naprawde. Jesli nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie dotyczace anglii, to prosze Admina o usuniecie tego watku i tyle. A Pan Turkus niech sie nie wtraca, z calym szacunkiem.


tomaniu dołączył
19.06.2007

tomaniu 14:27 | 19.06.2007

Popieram i ciesz że młodzi ludzie mają zmysł handlowy- nic w tym złego nie widze, ajeżeli ktoś pyta to niech odpowiadają zainteresowani i tyle.



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2015 Globtroter.pl