Forum dyskusyjne

kto pomoże magistrantowi

kategoria podróże po świecie

krzych dołączył
15.11.2004

krzych 15:16 | 15.11.2004

Cześć!
Nazywam się Krzysiek, studiuję antropologię kultury na Uniwersytecie Warszawskim i piszę pracę magisterską o podróżnikach. Wiem, temat rozległy, każdy podróżuje inaczej, w inne miejsca, w innym celu, ale myślę, że jednak coś łączy wszystkich ludzi drogi, wszystkich, którzy decydują się na opuszczenie domu w poszukiwaniu jakiegoś wyzwania. Ja, ze względu na moją wielką sympatię do tego kontynentu, chciałbym opisać wyprawy do Ameryki Południowej. Mówię „wyprawy, ale chodzi mi właściwie o wszelkie podróże, niekoniecznie te ekstremalne, choć nastawione na jakąś aktywność, które najpierw rodzą się w głowach, a potem zamieniają w rzeczywistość. Chciałbym porozmawiać z ludźmi, którzy byli w Ameryce albo się tam wybierają, o ich przeżyciach i doświadczeniach, o organizacji takich wyjazdów, o radzeniu sobie w różnych sytuacjach, a przede wszystkim o ich motywacjach i znaczeniu podróży w ich życiu. Jeśli ktoś z was ma ochotę podzielić się ze mną swoimi wrażeniami i opowiedzieć, czego się nauczył/a w podróży, to będę niezmiernie wdzięczny.
Proszę pisać na kjarymow@wp.pl
Serdecznie pozdrawiam
Krzysiek Jarymowicz

OVAD dołączył
04.09.2001

OVAD 21:05 | 16.11.2004

Wpadnij tutaj:
www.globtroter.pl/spotkania/ 
jelsi jestes w okolicy porozmawiasz z kilkudziesiecioma podroznikami :-D

Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.