Forum dyskusyjne

santiago de comostela

kategoria podróże po świecie

patrycja-num dołączył
07.09.2007

patrycja-num 15:46 | 07.09.2007

witam:) jestem studentka ostatniego roku turystyki miedzynarodowej i zaczynam pisac prace mgr i tematem mojej pracy chce aby byla droga do Santiago de Comostela takze jesli ktos ma jakies materialy dotyczace historii szlaku prosze o przesłanie mi ich na maila:)z gory serdecznie dziekuje za pomoc:)pozdrawiam

izabella_70 dołączył
25.10.2005

izabella_70 19:51 | 15.09.2007

Przeczytaj sobie pielgrzyma polecam ;)

alisson7 dołączył
14.03.2007

alisson7 10:21 | 18.09.2007

Witaj! tak się składa,że ja też na turystyce pisałam i broniłam pracę na wdzięczny temat Camino de Santiago. Co prawda dużo korzystałam z oficjalnych stron hiszpańskiego ministerstwa turystyki i były to materiały hiszpańskojęzyczne (świetne!- bardzo wyczerpujące info z dziedziny geografii i architektury), ale dużo innych hiszpańskich stronek szukanych przez altavistę ma angielskie tłumaczenia. Korzystałam też z książki o camino napisanej przez polskiego pielgrzyma (aktualnie jestem w pracy 100 km od domu,ale jak wrócę obiecuję dosłać konkretne namiarki) a zakupionej przez internet. Coelho natomiast,choć przeczytałam, nie przydał mi się do tej pracy,za mało konkretów jak do jej napisania .. Pozdrawiam i życzę powodzenia!!! ps:wciąż marzenie co do pielgrzymki szlakiem nie zrealizowane :( i czeka :)

alisson7 dołączył
14.03.2007

alisson7 20:57 | 21.09.2007

-caminodesantiago.consumer.es, cvc.cervantes.com, www.compostela.archpoznan.org.pl,www.ciudadfutura.com,www.caminosantia  go.org,www.galinor.es/castelo/, www.humano.ya.com/luiseft  a z książek : ks.Madejczyk D., Gramecki M.- W drodze do Composteli sanktuarium Europy, Księgarnia i Drukarnia św.Wojciecha sp.zoo,Poznań 2004; Czyżewscy M. i M.Santiago de Compostela "Pielgrzymka do gwiazd"-"Turystyka"-dodatek do Gazety Wyborczej,12-13 VI 2004,nr 24

Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne