Forum dyskusyjne

aparat fotograficzny do nurkowania

kategoria sprzęt turystyczny

Agnieszka363 dołączył
29.11.2007

Agnieszka363 16:16 | 29.11.2007

Chce kupic aparat fotograficzny wraz z obudową do nurkowania. Jakiej firmy robi najlepsze zdjęcia, czy może plecic mi firme i ewentualnie miejsce zakupu? Dzięki Aga


Divemaster dołączył
30.05.2008

Divemaster 09:42 | 01.06.2008

Hej,
widze, ze temat juz troszke stary ale moze jeszcze nie wybralas sprzetu.
By Ci pomoc potrzebuje kilka detali. Po pierwsze budzet, po drugie jak jestes zaawansowana w fotografii i czy w ogole robilas czyms pod woda?
Pozdrawiam!


Agnieszka363 dołączył
29.11.2007

Agnieszka363 13:06 | 29.01.2009

Witam. Nie kupiłam jeszcze aparatu, poniewaz nie nurkowałam. Teraz wyjeżdżam do safagi i stąd moje pytanie. Myslałam o lustrzance do robienia zdjęć w plenerze lustrzanka, bo chciałabym fotografować cos w ruchu (głownie motocykle), . cena ok 2 tyś, najlepiej z asortymentu z euro agd, bo wtedy wezmę na raty. Patrzyłam na obudowy..do lustrzanek, sa drogie. Do nurkowania pozyczam zawsze hp po wode, ale nie jestem zadowolona z tego aparatu. Mam nadzieję, ze szybko odpiszesz. Aga


fruchu dołączył
04.07.2008

fruchu 17:09 | 29.01.2009

Chyba nie poszalejesz z ta kwota, sama obudowa do lustrzanki to koszt ok 2tys $, nie wiem jaka lustrzanke chcialas (jaki system) ale wiem ze w Nikonie obudowy podwodne byly do modeli chyba od D200 w gore. W cenie do 2tys zostaja jedynie kompakty. Sam sie zastanawialem nad czyms malym i widzialem kilka olympusow jednak jakosc zdjec pozostawia wiele do zyczena... Jest tu na forum kilka osob nurkujacych to moze ktos Ci pomoze bo ja doswiadczenia z tym nie mam zadnego ;-)


emski dołączył
13.12.2003

emski 17:32 | 29.01.2009

a ja zostawilem w Polsce Canon 640 z obudowa i pies z kulawa noga nie chcial go oszczac :-)) tam cale towarzystwo to gorna polka a jak dochodzi do cen to podloga :-))


Agnieszka363 dołączył
29.11.2007

Agnieszka363 19:11 | 29.01.2009

W internrcie w euro agd sa lustrzanki za ok 2000-3000, nie chce do niej obudowy, bo wiem, że nie dostane za tyle, chce robić ładne i szybko zdjęcia. Do fotografii podwodnej chyba będe musiała pomyslec o innym aparacie


emski dołączył
13.12.2003

emski 21:10 | 29.01.2009

"chce robić ładne i szybko zdjęcia."
i kolorowe ?


cimek dołączył
01.10.2008

cimek 21:24 | 29.01.2009

Jeżeli ccesz aparat troche tańszy i niższej półki to olympus 5060 plus obudowa w cenie ok 2000 fakt jeden ze to nie zbyt nowy sprzet ale daje satysfakcje zdjec podwodnych.Mam taki sprzet ale widzialem go pierwszy raz u kolegi który był zawodowym fotografem podwodnym i robił czadowe foty.Do pierwszych kroków naprawde bardzo dobry.


Agnieszka363 dołączył
29.11.2007

Agnieszka363 12:04 | 31.01.2009

dzieki, czytałam o tym olimpusie że jest zawodny, ale mi bardziej chodzi konkretną rade dot lustrzanki, do robienia zdjęć na powierzchni


Cieplas dołączył
20.01.2009

Cieplas 19:27 | 31.01.2009

Hej!
Co prawda nie do klasycznego nurkowania, ale na kajak znalazłem wodoszczelny futerał do lustrzanek (tzw. DSLR/SLR) marki DicaPac typ WP-S10. Można przy jego pomocy robić bezpiecznie zdjęcia do 5 m pod wodą. Testowany był do 10m (dane sprzedawcy). Jeśli jeszcze nie masz aparatu to mogę polecić Pentaxa k-200D. Posiada solidną stalową obudowę i chyba 60 uszczelek chroniących przed wilgocią i kurzem. Świetna lustrzanka na wyprawę. Może jeden minusik, jest trochę cięższy od konkurencji, ale na prawdę solidny.
I jeszcze jedno-jeśli masz możliwość kupienia za gotówkę to wybierz ofertę sklepu w necie. Porównywarka Ceneo da Ci podpowiedź w którym. Oszczędziłem w ten sposób ok. 800 zł. Nigdy market, to tylko pozorne promocje!
Powodzenia!


Cieplas dołączył
20.01.2009

Cieplas 19:29 | 31.01.2009

Sorki, zapomniałem podać cenę-319zł. plus koszt wysyłki, ew. do nabycia w Warszawie.



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2016 Globtroter.pl