Forum dyskusyjne

Przewodnik po Nepalu

kategoria polecam

kraj Nepal

nitkaska dołączył
21.05.2011

nitkaska 19:15 | 01.09.2015

Niedawno wróciłam z Nepalu, gdzie dzięki pomocy poleconego tu, na globie, przewodnika udało się zobaczyć zakątki do których same nie trafiłybyśmy, także dzięki jego pomocy pomimo strajku generalnego mogłyśmy przemieszczać się bezpiecznie po kraju. Jhamka zajmuje się przede wszystkim trekami, jest wspaniałym przewodnikiem z wieloletnim doświadczeniem, jednakże może pomóc także w zwiedzaniu okolic Kathmandu, Pokhary i wielu innych miejsc w Nepalu. Podaję do niego maila oraz link do profilu na facebooku:

cpjhamk@gmail.com

www.facebook.com/cpjhamk 

Wiewiórka752 dołączył
04.03.2015

Wiewiórka752 10:34 | 20.10.2015

Witaj,
widzę że niedawno byłaś w Nepalu - chciałabym zapytać, jak wygląda tam sytuacja teraz? Da się turystycznie ogarnąć co nieco? Planuję na początku przyszłego roku trekking w Himalajach, ale jako że to pierwsza taka podróż, to jestem zielona w tej kwestii i potrzebuję porad :)
Jak zorganizować podróż - na własną rękę, czy z biurem podróży? Z przewodnikiem czy bez? Jeśli może mi ktoś pomóc uporządkować temat od strony organizacyjnej, będę wdzięczna!

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi - każda będzie bezcenna :)

nitkaska dołączył
21.05.2011

nitkaska 14:02 | 20.10.2015

witaj:)
W Nepalu wszystko jest przygotowane na przyjęcie turystów. Miejsca w miastach będące atrakcjami turystycznymi (m. inn. Bhaktapur, Patan, Durbar Squwr w Kathmandu) są "ogarnięte", widać oczywiście niestety skutki trzęsienia ziemi, ale to co zostało jest udostępnione turystom (z wyjątkiem kilku obiektów w Patanie). Najlepsze wrażenie pod tym względem zrobiło na mnie Bhaktapur, pomimo, iż zniszczenia były tam największe.