Forum dyskusyjne

plecak vs troller

kategoria sprzęt turystyczny

kami7 dołączył
31.08.2014

kami7 10:31 | 20.12.2015

Hej
Potrzebuję rady. Mianowicie wybieram się pierwszy raz na organizowany samodzielnie 3 tygodniowy wyjazd do Azji (Tajlandia) - nie mam żadnego doświadczenia prócz wycieczek z Itaką . Noclegów, transportu oprócz pierwszych dni będziemy szukać na miejscu. Z jakiegoś powodu dobrym pomyslem wydaje mi sie zabranie trollera (walizki z kółkami) zamiast wielkiego plecaka. Główny bagaż i tak będzie zostawiany w hotelach, mały plecaczek zawsze przy sobie. Jak myślicie? :)

[konto usunięte] dołączył
03.12.2012

[konto usunięte] 15:32 | 20.12.2015

Myślicie, ze to dobry pomysł :-) Zdecydowanie lepiej toczyć niż nieść na plecach. I w transporcie zawartość jakby mniej podatna na uszkodzenia.

rots dołączył
06.01.2015

rots 15:54 | 20.12.2015

Plecak 20L wystarczy zupełnie na wypady.

claire dołączył
20.12.2015

claire 17:13 | 20.12.2015

A może plecak na kółkach ? :) Wybieramy się wiosną na 3 tygodnie do Azji i zdecydowaliśmy się na właśnie takie rozwiązanie. Zamówione wczoraj więc na żywo zobaczę pewnie dopiero koło wtorku ale miały b. dobre opinie więc oby było warto

nitkaska dołączył
21.05.2011

nitkaska 18:58 | 20.12.2015

a firma jaka? I litrów ile ma ten plecak? Ja marzę o małym, składanym stelażu z kółkami do plecaka, ale takich chyba nie produkują :(
Pewnie, że lepiej ciągnąć niż nosić, ale ja ciągle jeszcze zostaję przy plecaku. Podróżuję zawsze z kimś, czasami w grupie 4 osobowej. Obniża to koszta np wynajmowanych aut, czy taksówek. Ale przy czterech walizkach jedno auto nie wystarczy, nawet z trzema walizkami może być problem. Zwłaszcza w Azji, gdzie auta są bardzo często "z demobilu", choć akurat tajskie taksówki są o ile pamiętam ok. Jednak np już w Tanzanii trzy plecaki mieściły się w bagażniku z wielkim trudem...