Forum dyskusyjne

Propozycja wyprawy dla początkującego

kategoria podróże po świecie

usunięty/nieznany 15:39 | 27.01.2008

Witam, jestem nowicjuszem w wyprawach.

Proszę o polecenie kraju, który mógłbym zwiedzić jako pierwszy.
Kraju, który wywarłby na mnie ogromne wrażenie i zaraziłby mnie podróżami.
Zapraszam do podzielenia się waszymi przeżyciami.
Dziekuje
kalixst, 32 lata

markoo dołączył
01.04.2007

markoo 16:49 | 27.01.2008

Dla mnie to były Indie - spontaniczny wyjazd i od tamtej pory zachorowałem na włóczęgostwo po świecie

luksen dołączył
24.11.2006

luksen 22:04 | 27.01.2008

polecam Syrie i Jordanie...stosunkowo tanio i nie az tak daleko.w pełni bezpiecznie

usunięty/nieznany 22:30 | 27.01.2008

Dzieki za sugestie. Bede teraz próbował poruszać się w ich zasięgu.
Zdałem sobie sprawę, że bezpieczeństwo ma też duże znaczenie.
Czy uważacie, że oferta z biura podróży spełni moje oczekiwania?
A może jest inny sposob znalezienia "przewodnika"?
Pozdrawiam

markoo dołączył
01.04.2007

markoo 00:03 | 28.01.2008

mój pierwszy wyjazd był z Supertrampem z Krakowa . świetny klimat, atmosfera prawie rodzinna :) Jedyny minus że nigdy nie wiesz na kogo trafisz ( myślę o współtowarzyszach podróży ) I tak stwierdziłem że nie pojadę więcej z biurem. Okazało się że nie tylko ja tak myślę i na portalu Globtroter poznało się kilka osób i założyliśmy nieformalny klub podróżników.......ale to osobny temat jak chcesz więcej wiedzieć odwiedź naszą stronę ( od kilku dni istnieje i wciąż jest w budowie ) www.penetrator.cba.pl  zapraszamy do wpisów w księdze gości

Pacyfa dołączył
17.09.2006

Pacyfa 09:48 | 28.01.2008