Forum dyskusyjne


Tickets pl - scandal Oszusci

kategoria podróże po świecie

Karczes23 dołączył
11.03.2016

Karczes23 17:38 | 11.03.2016

Unikajcie portalu Tickets.pl!!!
Scandaliczna obsluga. Portal funkcjonuje poprawnie do momentu zakupu biletów. Późniejsze jakiekolwiek zmiany rezerwacji to udręka. Za zmianę daty wylotu o dwa dni później chcieli mnie obciażyc rownowartoscia biletów!!!
Panie Ukrainki Na infolinii uzywaja skutecznej metody zdartej plyty-"rozumiem, zajmiemy sie tym....". Tak sie tym zajmowaly,ze bilety na inny termin jaki potrzebowalem przepadly. Na wnioski reklamacyjne do dzis nie dostalem odpowiedzi (minelo 3 Tygodnie).
Dzieki uprzejmosci KLM dokonalem zmiany rezerwacji w ciagu 15minut za 10%wartosci biletu.
NIE POLECAM TEGO PORTALU. infolinii Jest praktycznie martwa, zero pomocy. Działu reklamacji tam nie ma. Portal prowadzony jest na Ukrainie wiec koszty polaczen oraz nerwy zwiazane z rozmowa z nic nie rozumiejacymi Paniami nie jest wart ceny biletu nizszej o 100 lub 200pln.


paramedic dołączył
04.12.2008

paramedic 07:56 | 12.03.2016

A ja mam odmiennie zdanie. Już kilkukrotnie kupowałem przez nich bilety i za każdym razem odbywało się to bezproblemowo. Fakt, nie dokonywalem zmian w rezerwacji, ale kontaktowalem się z obsługą klienta i zawsze rzeczowo wyjaśniono mi odpowiedzi. Panie rozmawiają np po angielsku. W dodatku może warto przeczytać warunki umowy i nie koniecznie na nie się godzić, rezygnując z zakupu. Może naprawdę miałeś pecha i tyle, od razu wyzywać od oszustów? Pozdrawiam i powodzenia.


paramedic dołączył
04.12.2008

paramedic 07:58 | 12.03.2016

A ja mam odmiennie zdanie. Już kilkukrotnie kupowałem przez nich bilety i za każdym razem odbywało się to bezproblemowo. Fakt, nie dokonywalem zmian w rezerwacji, ale kontaktowalem się z obsługą klienta i zawsze rzeczowo wyjaśniono mi odpowiedzi. Panie rozmawiają np po angielsku. W dodatku może warto przeczytać warunki umowy i nie koniecznie na nie się godzić, rezygnując z zakupu. Może naprawdę miałeś pecha i tyle, od razu wyzywać od oszustów? Pozdrawiam i powodzenia.


Karczes23 dołączył
11.03.2016

Karczes23 09:01 | 14.03.2016

Dziękuję za informację. Ja niestety nie miałem tyle szczęścia. Mam wrażenie, że w przypadku profesjonalnego portalu nie chodzi jednak o to aby klient miał szczęście tylko żeby miał gwarancję satysfakcji z usługi.
Nie wydaje mi się normalną sprawą obciążać klienta 100% kosztów biletu za zmianę rezerwacji.... Tym bardziej, że przewoźnik zrobił to bezproblemowo w ciągu 15 minut i za 10% ceny biletu. Liczyłem się z kosztami koniecznymi do poniesienia za zmianę rezerwacji, ale nie równowartość biletu. Dla mnie jest to naciąganie i oszukiwanie klientów.
Niestety odpowiedzi na złożone pytania i reklamację do tej pory nie otrzymałem - to chyba też nie jest normalne...
Pomijam, że przez opieszałość Pani z obsługi klienta przepadła mi rezerwacja bardzo atrakcyjnego połączenia. Nie pozostaje mi nic innego jak twierdzić, że obsługa jest bardzo zła.
Moim zdaniem nie ma tutaj nic do rzeczy fakt czy Panie mówią po angielsku. Portal reklamuje obsługę w języku polskim, więc skoro tak czynią to oczekuję rozmowy w języku polskim (mimo, że znam angielski). Przecież na koniec dnia pobierają prowizję za którą jako klient płacę, dlatego nie warto jest akceptować takie sytuacje.
Stąd podtrzymuję moje rozczarowanie i ogromne niezadowolenie.


rafaluss dołączył
14.06.2016

rafaluss 15:28 | 14.06.2016

cóż mogę się tylko zgodzić z opinią Tickets.pl to jeden wielki skandal. NIE POLECAM TEGO PORTALU! w przypadku najmniejszych problemów z wyjazdem brak jakiegokolwiek kontaktu z tym pośrednikiem. Dodatkowo OSZUKUJĄ na opcjach dodatkowych. Jedna z osób, która miała z nami lecieć bardzo poważnie zachorowała (wcześniej zapłaciliśmy za opcję zwrotu biletu w razie choroby) i... brak kontaktu, brak informacji o zwrocie a po 2 miesiącach mail, żeby dostarczyć całą dokumentację medyczną przetłumaczoną przez tłumacza przysięgłego na j. angielski bądź rosyjski (polską dokumentację medyczną wysłaliśmy razem z wnioskiem o anulowanie). To są po prostu OSZUŚCI


ania71 dołączył
14.02.2013

ania71 16:43 | 14.06.2016

Też miałam kilka dni temu problem z rezerwacją przez Tickets. pl .Jak chciałam wyjaśnić sprawę płatności kartą kredytową to zanim udało mi się dodzwonić (ponad pół godziny na linii oczekiwanie na połączenie z konsultantem)rezerwacja biletu przepadła. Dla mnie na szczęście bo znalazłam lepsze tańsze i szybsze połączenie z Warszawy do Bangkoku. Rezerwacja przez momondo .dk bez problemów i na dodatek Duńska wyszukiwarka miała bilety na ten sam lot co Polska tańszy o 350 zł. Panie konsultantki z Tickets .pl -Ukrainki nie odpowiedziały na żadne zadane moje pytanie.


RosaTi dołączył
21.02.2017

RosaTi 13:39 | 21.02.2017

Dołaczam się. Nie polecam Ticket.pl! Z rezerwacja nie było problemu z pobranie opłaty za rezerwacje równiez nie. Pieniadze to każdy chetnie weźmie..... kiedy jeden z naszych lotów został anulowany ticket pl wypieło sie na nas. Mamy rezerwacje na lot łaczony i tylko jedno z połaczeń zostało anulowane. zaproponowano nam lot nastepnego dnia. nie mozemy takiego rozwiazania zaakeptować. zaproponowaliśmy zmiane obu połaczeń. Od ticket pl otrzymalismy odpowiedz w jezyku niemiecim, ze to nie jest mozliwe, i tyle. Zadnej innej propozycji, żadnego zaintersowania, zaangazowania. nic. Zadzwoniliśmy i dowiedzieliśmy się, ze oni nie maja od nas zednego e-mila. Ciekawe skoro my dostalismy odpowiedz. Zenująca. Poproszono nas o ponowne wysłanie e-miala. Wsłaliśmy. Znów odpowiedz ze nie ma takiej mozliwości tym razem po polsku. Poszukalismy sami na stronie linii lotniczych innych połaczeń i wysłalismy im propozycję. łakawie odesłali nam nowe połaczenie do akceptacji. zakceptowaliśmy jak najszybciej. Duzo podrózujemy i wiemy ze w takich sytuacjach czas reakcji jest waznym elementem. I nastapiła cisza. Zadnego potwierdzenia, nic. zadzwonilismy i otrzymalismy odp ze trzeba czekac nawet do 2 tygodnii. Za dwa tygodnie to my bedziemy wylatywać. Kpina. Nigdy wiecej nie kupie biletu prze ticket.pl. Bezpośrednio w liniach takie sprawy załatwiane są od ręki!


Jadu dołączył
19.09.2003

Jadu 15:52 | 21.02.2017

i u sprawdzonych agentów w biurach podróży, którzy się w tym specjalizują :)



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2001 - 2017 Globtroter.pl