Forum dyskusyjne


safarii

kategoria podróże po świecie

kraj Kenia

paula g dołączył
25.07.2016

paula g 15:10 | 25.07.2016

Cześć .Wykupiłam na wrzesień 2016 r wycieczkę do Kenii wraz z dwoma nastoletnimi córkami.Bardzo mi zależy na safari 2 dniowym do Tsavo East i West-no i oczywiście mam dylemat czy jest to bezpieczne (mam na myśli wykupienie na plaży). Jak takie wycieczki wyglądają-czy będziemy tylko my same w niej uczestniczy czy dołączą nas do wiekszęj grupy.
Mam tez pytanie co do leków na malarie -który lepszy Malaron czy Lariamie.
Będę wdzięczna za cenne wskazówki.
Paula


ritix dołączył
01.08.2016

ritix 14:25 | 01.08.2016

ja bym się na miejscu obawiał


senia dołączył
20.06.2008

senia 21:56 | 01.08.2016

Przeszukaj to forum, kiedyś było dużo postów na ten temat. Ludzie kupowali safari na plaży i byli zadowoleni, nawet polecali swoich przewodników.
Ja osobiście brałam malarone, żadnych sensacji po tym nie było. Trzeba oczywiście ciało osłaniać tak czy inaczej, wieczorami długie spodnie i koszule z rękawami. U nas w użyciu była też mugga.


paula g dołączył
25.07.2016

paula g 11:37 | 02.08.2016

Dzieki za rade,tylko,że te posty są stare i dlatego się waham.


adrians dołączył
08.01.2016

adrians 21:12 | 04.08.2016

Dogadaj się w sprawie wycieczki najlepiej teraz przez internet z jakimś biurem lokalnym z którym ktoś już był i poleca. Jest ich wiele. Co do samego Safari to jeżeli jesteście w 3 osoby to zostaniecie dołączeni do innej grupy (zazwyczaj 10 osób).


Jacky dołączył
15.08.2006

Jacky 15:15 | 07.08.2016

Cześć Paula.
Byłem z tym organizatorem (link poniżej).

www.sundaybestsafaris.com/about_p.htm 

Profesjonalizm i wysoki poziom. My byliśmy we 4 na 8-dniowym safari po wszystkich parkach Kenii i dzieki temu organizatorowi widzieliśmy wielką piątkę a właśnie w Tsavo polującego lamparta.
Oczywiście będąc we 3 os. zostaniecie dołączone do innej grupy, chyba że przez forum znajdzisz chetnych z Polski w tym czasie i połączycie siły.
Nie zgadzaj sie na busa 10-osobowego bo w tym ścisku nic nie zobaczysz !
Jeśli nie skorzystasz z tego linka to poproś w hotelu albo idż bezpośrednio do agencji w Mombasie a tam na pewno załatwisz wszystko.

A jeśli chodzi o Mombasę to warto też jechać na farmę krokodyli. Niesamowite przeżycie podczas karmienia gadów, jak wyskakują z wody na kilka metrów do góry i łapią w locie krwiste mięsiwo rzucane im przez boya. Można też skosztować szaszłyka z krokodyla. Polecam. Oprócz tego fabrykę rękodzieła afrykańskiego - Akamba Handycraft .
Fajnych wrażeń...:)


Polka w podróży dołączył
01.04.2016

Polka w podróży 15:24 | 10.08.2016

Zgadza się. Brałam malarone i też mi nic nie było, chociaż niektórzy nic nie brali. Afryka jest przepiękna i w tym roku w listopadzie wybrałam Etiopię. Tym razem z tym biurem: polkatravel.pl/ 


paula g dołączył
25.07.2016

paula g 12:12 | 08.08.2016

Dzięki wielkie za wskazówki -masz rację chyba najlepiej wykupić w Polsce i być spokojnym,że wszystko bedzie ok.A cena według Ciebie jaka realna?
A co z lekami-jakie proponujesz na malarię?


paula g dołączył
25.07.2016

paula g 12:14 | 08.08.2016

Lece w terminie 22 wrzesnia 2016 poszukuję kogoś co też bedzie chciał jechać na 2- dniowe safari-nas jest troje.


Jacky dołączył
15.08.2006

Jacky 14:22 | 08.08.2016

Hej Paula.

Ceny za safari nie są niestety niskie, choć pocieszające jest to że znaczna część kasy idzie na utrzymanie parków i opiekę nad zwierzętami. My zastrzegliśmy sobie 4 os w busie, na 8 dni safari, wyszło ok 100 Euro za dzień za osobę. ale w tym dwóch driverów, luksusowe loggie blisko granicy parków, śniadania + kolacje = wypas. To był świetny wypad. Wyszło po ok 100 eur/dzień/ osoba. Widzieliśmy masę zwierząt.
Nie wiem jak dużo podróżowałaś już po krajach trzeciego świata ale taka będzie cena jaką jesteś w stanie sama wynegocjować a to trzeba mocno poćwiczyć:)
Leki? Braliśmy Malarone, bez skutków ubocznych, sprawdź dawkowanie dla dzieci i trzeba mieć też przy sobie "coś" osłonowego. Trzeba też zacząć brac kilka dni przed wyjazdem. Ja byłem w lutym i nie przypominam sobie, żebym spotkał jakiegoś komara,
Sama Mombasa też jest super. Fort Jesus - forteca portugalska z czasów podbojów i kilka b. ciekawych świątyń hinduskich.
Pozdro.
Hakuna Matata.


paula g dołączył
25.07.2016

paula g 12:52 | 09.08.2016

Hej Jacky.
Dzięki za wyczerpujące info.Po Tajlandii doszłam do perfekcji jeśli chodzi o targowanie wiec może i tu dam radę .Po negocjuję przez internet i czas pokaże!Nigdy nie byłam w Afryce,ale jakoś czuję,że to będzie moja wycieczka życia!
Pozdr


Jacky dołączył
15.08.2006

Jacky 16:42 | 09.08.2016

Afryka jest niesamowita, szczególnie zachody słońca albo o brzasku dochodzące z buszu odgłosy grubej zwierzyny, ptactwa itp...Muzyka dżungli.

Nie zapomnij też garści cukierków dla dzieciaków. Ja zawsze biorę, podobnie jak klika pluszaków, które walają się po domu. Nic nie zastąpi widoku wyrazu twarzy takiego brzdąca, który po jej otrzymaniu wygląda jakby dostał gwiazdkę z nieba. Do tego wszystkie chcą gremialnie pozować do fotek :)))
Pozdrawiam
Jacek


kowalski dołączył
09.08.2016

kowalski 21:58 | 09.08.2016

Cześć, byłem w kwietniu tego roku w okolicach Diani, .2-dniowe w Tsavo East i West z noclegiem w lodge na terenie parku West kupiłem na plaży. standardowo były busy sześcioosobowe, nam udało się pojechać w cztery osoby. wszystko zorganizowane bez zastrzeżeń. wrażenia niesamowite :)
Leków na malarie nie zabierałem, zainwestowałem w repelenty, a komarów miałem szczęście nie spotkać ;) Pamiętaj, że stosowanie leków przeciwmalarycznych zapobiegawczo ma sens, gdy zastosujesz je co najmniej tydzień przed, w trakcie i tydzień po powrocie.
Wielu wrażeń!


paula g dołączył
25.07.2016

paula g 15:11 | 10.08.2016

Jacky na pewno nie zapomnę naszych krówek z Milanówka-są najlepsze!!!!!!!Jeszcze raz dziekuję


paula g dołączył
25.07.2016

paula g 15:18 | 10.08.2016

cześć p.Kowalski-z lekami juz ogarnęłam!A jak cenowo wyszło Cię safari?bede wdzieczna .


kowalski dołączył
09.08.2016

kowalski 01:48 | 11.08.2016

Płaciłem 240 $, myślę, że w cztery osoby to dobra cena. Jeśli nie zależy Ci na tym, żeby odwiedzić Parki Narodowe, to prywatne rezerwaty np. Taita hills wychodzą taniej, wówczas spokojnie można wytargować dwa dni za 200 a nawet mniej ;)


paula g dołączył
25.07.2016

paula g 13:31 | 11.08.2016

Zdecydowalam się na Kenię,ze wzgledu na Parki Narodowe,jakoś rezerwaty mniej mnie kręcą (chodz nie uważam,że są złe)-a ta cena co ty napisałes jest spoko-mój budzet to max 270$ na osobę,wiec myślę ze bedzie ok..bardzo dziękuję.



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2001 - 2017 Globtroter.pl