Forum dyskusyjne

plan podróży

kategoria podróże po świecie

luk106 dołączył
21.12.2016

luk106 19:09 | 21.12.2016

Witam Wszystkich Globtroterów ;)
To mój pierwszy post na forum. Jestem raczej początkującym plecakowiczem z jedną wyprawą do Tajlandii na koncie. W lipcu 2017 r. chciałbym wybrać się z żoną na 4 tygodnie do Indonezji. Z grubsza ułożyłem ramowy plan podróży, który przedstawia się następująco:
1 dzień - wylot z Warszawy
2 dzień - przylot do Denpasar - przejazd do Kuty
3-4 dzień - Kuta - wieczorem przejazd do Ubud
5 dzień - Kuta
6 dzień - przelot do Labuan Bajo
7-9 (10)dzień - Rejs Rinca - Komodo - Lombok +- 1 dzień
11 dzień - na Lombok - zorganizowanie trekkingu na Rinjani
12-14 dzień Trekking na Rinjani
15 dzień - transport na Gili
16-26 dzień - plażowanie na Gili (na trzech po trochu)
27 dzień - transport do Denpasar
28 dzień - wylot z Denpasar do Warszawy

Proszę o wszelkie uwagi do tego planu. Czy jest ona realny do zrealizowania? Co ewentualnie zmienić/poprawić? Czy może lepiej rejs Rinca Komodo zrobić w odwrotną stronę? Wszystkie dobre rady i krytyczne uwagi będą mile widziane ;)
Pozdrawiam
Łukasz

Jacek11111 dołączył
05.02.2014

Jacek11111 19:54 | 21.12.2016

Plan bardzo fajny.Kutę na Bali możesz sobie darować-nic tam ciekawego nie znajdziesz.Jeżeli już koniecznie Bali to lepiej Ubud-tam jeszcze gdzieniegdzie da się poczuć starą,mistyczną Bali.Kuta to pełna komercja i takie sobie plaże.
A jeśli nie musi być Bali to polecam Kutę ale na Lomboku.

www.globtroter.pl/artykuly/2787,indonezja,relacja,z,podrozy,cze  sc,i,,,bali.html

www.globtroter.pl/artykuly/2788,indonezja,relacja,z,podrozy,cze  sc,ii,,,bali.html

www.globtroter.pl/artykuly/2751,indonezja,lombok.html 

bynio dołączył
05.09.2008

bynio 21:27 | 21.12.2016

Przede wszystkim, lotnisko jest tuż przy Kucie, a nie w Denpasarze. To taka ściema. Więc na koniec musisz dojechać do Kuty, a nie do Denpasaru. Na Gili wybrałbym jedną wyspę.
Zbyszek

bog41 dołączył
02.09.2012

bog41 08:54 | 22.12.2016