Forum dyskusyjne

Jakie są wasze wrażenia z MAROKA - pozytywne czy negatywne

kategoria podróże po świecie

kraj Maroko

usunięty/nieznany 13:51 | 30.03.2008

Ogólnie to chciałam zapytać o wasze wrażenia z tego kraju. Chodzi tu o wasz stosunek do ludzi, kultury, miejsc i wszstkiego co was tam spotkało. Również o to jak widzicie uwarunkowanie społeczne np. rolę kobiet, rodziny, stosunku do obcokrajowców, bariery językowe itp. kwestie - co wam ślina na język przyniesie. Sama tam spędzam sporo czasu ostatnio. No ok - teraz studiuję w Polsce i na podróże nie mam czasu, ale jak tylko jest to możliwe urywam się właśnie do MAROKA ; ] Mam swoje powody dlaczego tam akurat, ale napiszcie coś o sobie. Chętnie powymieniam się spostrzeżeniami.

milet dołączył
18.01.2005

milet 16:20 | 30.03.2008