Forum dyskusyjne

szukam kompana na podróż autostopem

kategoria podróże po świecie

kraj Włochy

dolce vita dołączył
15.05.2005

dolce vita 15:29 | 15.05.2005

Jeśli ktoś miałby ochotę na szaloną podróż do Włoch to serdecznie zapraszam do kontaktu ze mną. Studiuję kulturoznawstwo , a jak wiadomo Włochy to kolebka europejskiej kultury :-) Do Włoch planuję jechać na początku lipca przez Austrię, by zwiedzić przy okazji Wiedeń. Na miejscu natomiast mam zamiar rozejrzeć się za jakąś pracą, bo jak pisałam jestem tylko biiedną studentką :-), a może w trakcie tej eskapady uda się połączyć przyjemne z pożytecznym! Mój adres e-mail: dmws@o2.pl

troll217 dołączył
27.07.2007

troll217 10:55 | 14.04.2009

Hej , podobno stopowanie po wloszech jest zabronione....ale chyba mozliwe ;) prosze o rady jak najtaniej poruszac sie po Wloszech..Genralnie mam na mysli taka objazdowke ,bez pospiechu....

dawidfischer dołączył
12.12.2006

dawidfischer 21:53 | 14.04.2009

plicja sie strasznie czepia i mandaty chca ladowac

sterkes dołączył
19.06.2009

sterkes 14:05 | 28.06.2009

Hej,
W lipcu jadę do Włoch. Będzie gorąco wiem! Ale po krótkim 'przyjżeniu się 'temu krajowi, wiem też, że to super miejsce i to z pewnością na dłużej niż na trzy tygodnie. Każdy zakątek Włoch kryje coś ciekawego.
Wylatuję 10 VII 2009 z Wawy i szwendam się przez następne trzy tygodnie po Włoszech ( Rzym-Toskania-Neapol-Capri-Sycylia) Podróż organizuję samodzielnie, po drodze zawitam do znajomych i pierwszy etap podróży (Rzym) spędzimy razem, potem podróżuję sam. Zabierzam nocować u ludzi z CS ( stowarzyszenie podróżnicze) i z nimi też spędzać czas, ewentualnie nocleg w hostelach - podróżuję raczej z plecakiem niż z walizką.; jestem ciekawy świata i ludzi więc leżąc na plaży wytrzymuję dni max kilka:-)