Forum dyskusyjne

Tatry zapraszam do dyskusji

kategoria podróże po świecie

belzebub dołączył
20.02.2007

belzebub 09:37 | 11.04.2008

TO sie dopiero nazywa samouwielbienie


kasy1 dołączył
10.10.2004

kasy1 09:44 | 11.04.2008

Nie rozumiem..Mamy zupełnie rozne opinie na temat Tatr i dlatego poprosilem o opinie innych.Co to ma wspolnego z Twoim wpisem???


podróżnik dołączył
04.02.2007

podróżnik 17:36 | 11.04.2008

W jakim wymiarze mamy dyskutować o Tatrach? Sprecyzuj, bowiem słowo Tatry jest tak wielce pojemne, kryje wieloraką ilość tematów i wątków.


kasy1 dołączył
10.10.2004

kasy1 21:20 | 11.04.2008

Miałem na myśli tematy poruszone pod zdjęciem,a więc:czy to są prawdziwe Tatry,jak oceniacie oddanie kolorów,czy na wysokości 2000 m npm nie moze wystepowac taka bujna i zielona trawa..Nie smiejcie sie,ale nie ja rozpocząłem ta dyskusje.Chciałbym usłyszec opinie inych ludzi,którzy chodza po Tatrach ..


tommy#1 dołączył
23.03.2008

tommy#1 21:56 | 11.04.2008

witaj Kasy, to znowu ja :). Na temat Tatr nie bede sie juz wypowiadal, swoje wzajemne zdania znamy i zapewne ich nie zmienimy, moze inaczej widzimy kolory, moze monitor - czego nie wzialem pod uwage wczesniej :)
Chcialem tylko dodac cos na temat Twoich ocen. Ja naprawde nie mam zadnej urazy do Twoich not, uwazam nawet, ze moje zdjecia traktujesz dosc "lagodnie" :) Jedyne o co moglbym prosic, to jezeli stawiasz ocene sporo nizsza niz ogolnie "srednia" tego zdjecia, dodaj jakis koment dlaczego - dotyczy to w sumie zdjec innych niz moje :) Ogladajac zdjecia, widzac niska ocene zdjecia ludzi takich jak Ty - fachowcow od zdjec na tym forum - zaczynam szukac bledow na tym zdjeciu w celu ich unikniecia w robieniu swoich zdjec. Oczywiscie nie masz zadnego obowiazku robienia komentarzy, ale mysle, ze ulatwiloby to "fotograficzne zycie" ludziom takim jak ja :) Gdzies bardzo ladnie skomentowal to Tintin, ze kiedys tylko pstrykal, a teraz jego zdjecia beda bardziej przemyslane - podpisuje sie pod tym obiema rekami :) Ja sobie zdaje sprawe ze oceny moich zdjec to glownie oceny widokow, czasami dosc egzotycznych, a nie mojego "warsztatu fotograficznego" :) Staram sie pokazac USA ciut inaczej, nie tylko "standartowe" obrazy z folderow - mam to szczescie, ze mieszkam tu i moge jezdzic po nie calkiem "turystycznych" miejscach. Co do samych ocen - rzeczywiscie Twoj sposob oceniania typu 3 - zdjecie dobre, 4 - zdjecie bardzo dobre, 5 - rewelacja ! , bylby najlepszy, niestety ludzie nie chca sobie robic przykrosci nawzajem itd., sam wiesz jak jest, trojka nienajlepiej sie kojarzy chocby ze szkoly :) Oczywiscie glupio bedzie jesli srednia ocen na portalu wyniesie 4,5 , Admin bedzie musial zmienic tytul strony na Kolko Wzajemnej Adoracji kropka peel :) Dolozenie jeszcze 6 zapewne popsuloby caly system ocen do tej pory, ale moze by dolozyc np.gwiazdke, jak jokera w kartach ? :) Oczywiscie to bardzo luzna koncepcja, taki wtret :)
serdecznie pozdrawiam


kasy1 dołączył
10.10.2004

kasy1 23:21 | 11.04.2008

Witaj!
Ok,temat Tatr uwazam za zamkniety:)
Teraz oceny....uffff!Jak ja tego nie lubię!Tyle juz o tym napisano..Jak dla mnie ocen mogłoby nie byc,ale jezeli juz sa to staram się oceniac uczciwie.
Sęk w tym,ze kazdy moze inaczej widziec dane zdjęcie...
Nie jestem zadnym fachowcem,w zyciu zrobiłem moze 2000 zdjęć,prawie wyłącznie slajdów...Za to staram się duzo oglądać innych autorów,analizowac pomysły,zapamiętywac kadry,sposób patrzenia...
Ale nie nasladuje ślepo innych,kazde zdjęcie trzeba przeanalizowac:dlaczego Ci się podoba,co jest w zdjęciu takiego,ze przyciaga wzrok.Ja na pzrykład nie lubie zbednych rzeczy w kadrze,niepotrzebnych elementów,poucinanych fragmentów...nie mozna się sugerowac opiniami z internetowych galerii/tylko/,bo wtedy kazdy bedzie robil takie same zdjecia..musisz wypracowac swoj styl..nie robisz zdjecia dlatego,zeby sie innym podobały,tylko zeby spełniały Twoje oczekiwania...ja jestem zadowolony moze z 5-6 zdjęć...mozna sie uczyc ogladajac obrazy/zeby poznac zasady kompozycji/mistrzow,przegladac galerie,analizowac i robic swoje:).Po co pisac uzasadnienia?Wystarczy uczciwie oceniac..Jezeli pisałbym Ci co i dlaczego,a Ty robiłbys wg moich wskazówek,to byłoby to moje zdjęcie,nie Twoje...rozumiesz??Takie rady sa dobre tylko na poczatku,potem musisz robic tak jak Ty uwazasz..inaczej wszyscy bedziemy robic takie same zdjecia:)
Powodzenia!K


kasy1 dołączył
10.10.2004

kasy1 23:20 | 11.04.2008

Witaj!
Ok,temat Tatr uwazam za zamkniety:)
Teraz oceny....uffff!Jak ja tego nie lubię!Tyle juz o tym napisano..Jak dla mnie ocen mogłoby nie byc,ale jezeli juz sa to staram się oceniac uczciwie.
Sęk w tym,ze kazdy moze inaczej widziec dane zdjęcie...
Nie jestem zadnym fachowcem,w zyciu zrobiłem moze 2000 zdjęć,prawie wyłącznie slajdów...Za to staram się duzo oglądać innych autorów,analizowac pomysły,zapamiętywac kadry,sposób patrzenia...
Ale nie nasladuje ślepo innych,kazde zdjęcie trzeba przeanalizowac:dlaczego Ci się podoba,co jest w zdjęciu takiego,ze przyciaga wzrok.Ja na pzrykład nie lubie zbednych rzeczy w kadrze,niepotrzebnych elementów,poucinanych fragmentów...nie mozna się sugerowac opiniami z internetowych galerii/tylko/,bo wtedy kazdy bedzie robil takie same zdjecia..musisz wypracowac swoj styl..nie robisz zdjecia dlatego,zeby sie innym podobały,tylko zeby spełniały Twoje oczekiwania...ja jestem zadowolony moze z 5-6 zdjęć...mozna sie uczyc ogladajac obrazy/zeby poznac zasady kompozycji/mistrzow,przegladac galerie,analizowac i robic swoje:).Po co pisac uzasadnienia?Wystarczy uczciwie oceniac..Jezeli pisałbym Ci co i dlaczego,a Ty robiłbys wg moich wskazówek,to byłoby to moje zdjęcie,nie Twoje...rozumiesz??Takie rady sa dobre tylko na poczatku,potem musisz robic tak jak Ty uwazasz..inaczej wszyscy bedziemy robic takie same zdjecia:)
Powodzenia!K



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2016 Globtroter.pl