Forum dyskusyjne

dolary czy euro

kategoria inne

kraj Nepal

slonecznik dołączył
17.03.2006

slonecznik 16:46 | 22.04.2008

hej ho mam pytanie czy jest sens brac ze soba euro do azji, konkretnie do nepalu? czy lepij wyminic tu na dolary?


MarciaM dołączył
01.08.2007

MarciaM 12:45 | 23.04.2008

dolary, albo wybierac kase z bankomatow, ktorych w pokharze i kathmandu nie brakuje. pamietaj, ze kase na wize trzeba miec w dolarach, najlepiej odliczona kwote


kasy1 dołączył
10.10.2004

kasy1 13:02 | 23.04.2008

Jezeli masz euro i chcesz je zamieniac w Polsce na dolary,to bez sensu..tracisz duzo na prowizjach.Na miejscu i tak bedziesz wymieniał na miejscowa walute,a kurs prawie wszedzie w Azji jest taki jak w Europie..


slonecznik dołączył
17.03.2006

Promyczek dołączył
11.01.2009

Promyczek 16:55 | 18.01.2009

ja mialam ze soba jedno i drugie, ale bardziej korzystalam z dolcow, najlepiej wziac ze soba drobne


casuelle dołączył
11.12.2009

casuelle 11:07 | 14.12.2009

Weź dolary ale tylko w symbolicznej ilości - tak na wszelki wypadek i na opłatę wizową. Pisałam już gdzieś niedawno, że wożenie ze sobą gotówki, która ma wystarczyć na cały pobyt to bardzo średni pomysł. Po pierwsze trudno przewidzieć ile faktycznie będzie potrzebne a poza tym to nie jest bezpieczne. Weź kartę płatniczą, najlepiej wydaną przez bank który nie pobiera prowizji za wypłaty w bankomatach na całym świecie. Tylko w taki sposób działałam w Nepalu i miałam dużo lepszy kurs wymiany niż mój kolega, który wymieniał dolce w kantorze.


slonecznik dołączył
17.03.2006

slonecznik 21:06 | 14.12.2009

dzieki za rade ale z nepalu wrocilam rok temu i to pytanie jest z przed 1,5 roku.
:) ale dziki za chec pomocy :) mam nadzieje ze nepal urzekl ciebi jak mnie


aga2010 dołączył
28.03.2010

aga2010 21:32 | 28.03.2010

Mam prośbę czy możesz mi mniej więcej określić ile kosztuje tam w przybliżeniu woda, jakiś posiłek ,pamiątki -chcę sie zorientować ile zabrać pieniędzy, a poza tym czy brać dolary czy jak ?


Agawa77 dołączył
28.01.2010

Agawa77 14:11 | 29.03.2010

Ja wlasnie wrocilam. Woda - 20-25 rupii nepalskich, posilki ok. 200-300 rupii, pamiatki w zaleznosci od tego do ktorego sklepu trafisz i jak sie wytargujesz - chustki i ubrania tanie 100-300 rupii, maski drozsze 200 - 600 rupii, mandale ok. 1000. Wez dolary ale tak jak mowili inni - tylko na wize i w razie czego. Najlepiej korzystac z mnostwa bankomatow.


rafal9238 dołączył
23.03.2010

rafal9238 14:13 | 29.03.2010

dolary.ale bardzo czesto akceptowane są też jeny


Alka27 dołączył
09.09.2011

Alka27 09:25 | 12.09.2011

Witam,
co jeśli wybieram się na trekking wokół Annapurny? Tam chyba nie ma bankomatów? czyli jednak całą kasę trzeba mieć przy sobie?

Pozdrawiam


Alka27 dołączył
09.09.2011

Alka27 09:25 | 12.09.2011

Witam,
co jeśli wybieram się na trekking wokół Annapurny? Tam chyba nie ma bankomatów? czyli jednak całą kasę trzeba mieć przy sobie?

Pozdrawiam


Jadu dołączył
19.09.2003

Jadu 13:32 | 12.09.2011

oczywiście, dziwi mnie to pytanie, sugeruje ono, że nie bardzo wiesz, gdzie jedziesz



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2016 Globtroter.pl