Forum dyskusyjne

Neckermann - skargi i żale

kategoria podróże po świecie

orimain dołączył
20.07.2005

orimain 03:06 | 20.07.2005

Absolutnie NIE POLECAM Neckermanna : byłem na Rodos
i 'na dzień dobry' zgubiono mi bagaż(bylem z żoną i dzieckiem wiec to duuuży
problem)i zostaliżmy z aparatem fotograficznym w ręce.Rezydent Barbara
Afeltowicz (wyjątkowo nieprzyjemna kobieta) ograniczyła się do jednego
spotkania z nami z informacją, iż nasz bagaż nie został odnaleziony i nie
wiadomo czy się znajdzie nie kiwneła palcem by nam pomóc i z uporem wciskała
wycieczki fakultatywne (trzykrotnie droższe niż kupowane na własną rękę) . Po
powrocie do Polski okazało się iz winnych nie ma , Neckermann milczy mimo
wielu prób nawiązania kontaktu z naszej strony .


OVAD dołączył
04.09.2001

OVAD 17:54 | 23.07.2005

Wyciecki zawsze kupuj u lokalnych biur. Nasze biura tna na maksa bo maja na tym zarobek. Lepiejni eprzeplacac a lokalni maja ten sam albo lepszy standard. BylemNa krecie i wlasnie tak zrobilem i bylo super


orimain dołączył
20.07.2005

orimain 05:21 | 25.07.2005

Nie mam pretensji o zbubienie bagażu - to sie zdarza . Mam pretensje o kompletny brak zainteresowania i jakiejkolwiek pomocy (informacji) ze strony biura i rezydenta.


Monitorka dołączył
25.07.2005

Monitorka 12:34 | 26.07.2005

Mój dziadek był na Krecie z tej firmy i było mu ok.Ale słyszałam też o wyjazdach na Kretę z Neckermanna nieudanych.Np.że hotel był całkiem inny niż na zdjęciu.No,może nie całkiem,ale np.grzyb na prysznicu...Fu!Czytałam o tym w gazecie.


101331 dołączył
02.11.2006

101331 10:49 | 02.11.2006

POTWIERDZAM !!! Nie wybieraj sie z neckerman'em na wycieczke. Wlasnie wrócilem z MAROKA i powiem szczerze, że tak beznadziejnie zorganizowanej wycieczki nie widzialem. Rezydent :((( beznadziejny, dodatkowe koszty nie przewidywalne, na samym miejscu wypelniasz wszystko sam papierki , meldunek. Co do wycieczek to w tak krótkim czasie to nie zwiedzilem jeszcze żadnego miejsca. 3,5H na marakesz to troszke za malo. Co do samego biura to uważaj bo potrafia dwa dni przed wylotem zadzonic i powiedzieć że lot terminowy jest odwolany i przesuna cie na lot w innym terminie i to oczywiście późniejszym:). Brak zwrotów za jakie kolwiek niewygody i co najgorsze musisz czekac na wylot z kraju odwiedzanego w poczekalni hotelu nawet 10godzin oczekując na autobus. Powtarzam w poczekalni a nie w swoim pokoju. Zatem wyobraź sobie siedzenie z bagażami prze 10H.



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2016 Globtroter.pl