Forum dyskusyjne

Tajlandia dla nowicjusza

kategoria podróże po świecie

[konto usuniete] dołączył
00.00.0000

[konto usuniete] 21:13 | 23.05.2018

Planuję dwutygodniową podróż doTajlandii na jesień. Niestety nie mogą znaleźć nikogo chętnego na wyprawę, dlatego chciałbym się wybrać sam. Jednak mam pewne obawy, bo jestem raczej podróżnikiem nowicjuszem, tzn. zwiedziłem znaczną część Europy z znajomymi, lub na zorganizowanych wycieczkach. Jestem osobą samodzielną i zorganizowaną, ale moim największym problemem jest raczej słaba znajomość angielskiego. Czy taka osoba jak ja poradzi sobie na takim wyjeździe samemu?

jurekpu dołączył
12.12.2016

jurekpu 09:13 | 24.05.2018

Tajlandia to wspaniały kraj, z bardzo przyjaznymi, przemiłymi ludżmi. Poza dzielnicami "rozrywki" w Bangkoku i ewnetualnie innych kurortach raczej nic złego ciebie nie powinno spotkać (bezpieczeństwo). Co do jezyka - znajomość angielskiego też nie jest powszechna (w przeciwieństwie do np. Malezji, która była angielska kolonia), a ci którzy tym jeżykiem władaja, mówią z takim akcentem, ze i tak cięzko ich zrozumiec

kayuss dołączył
06.08.2005

kayuss 14:01 | 27.05.2018

Nie masz się czego obawiać. Ot inny kraj ale żaden hardcore.
Przez 2 tyg będziesz otoczony turystami z całego świata. Jeżeli czegos nie będziesz wiedział wszytko jest w necie. Pakuję się i lec ale ang tak czy siak warto podszkolić ☺️ pozdrawiam

00.00.0000

[konto usuniete] 00:59 | 28.05.2018

Dzięki, za słowa wsparcia. Tak sobie jednak myślę, że fajnie byłoby pojechać jednak z kimś. Jeśli ktoś jest chętny na wyjazd w te rejony w miesiącach jesiennych to śmiało pisać :) Szukam raczej kogoś w podobnym wieku czyli
20-30 lat. Chciałbym zwiedzić Bangkok, później może Chiang Mai , a na koniec jakiś wypoczynek na jednej z wysp. Wyjazd raczej niskobudżetowy, ale bez przesady. Jestem otwarty na propozycje.

[fb] Krzysztof Tomaszewski dołączył
25.04.2016

[fb] Krzysztof Tomaszewski 12:50 | 28.05.2018