Forum dyskusyjne

Ankieta Turystyka Egzotyczna

kategoria podróże po świecie

kowczarek dołączył
24.03.2020

kowczarek 18:49 | 14.04.2020

Cześć!
Jestem studentką turystyki i rekreacji na UMK w Toruniu. Piszę pracę magisterską na temat turystyki egzotycznej. Część pracy opiera się o badania ankietowe skierowane do osób podróżujących poza Europę. Gdyby znaleźli się dobrzy ludzie, którzy zechcą poświęcić kilka minut na wypełnienie ankiety będę bardzo wdzięczna!
Tutaj link do ankiety:
ankiety.umk.pl/v3/index.php/345131?lang=pl 

Piotr-Krk dołączył
16.01.2013

Piotr-Krk 20:01 | 14.04.2020

>Jestem studentką turystyki i rekreacji na UMK w Toruniu. Piszę pracę magisterską na temat turystyki egzotycznej.

Widzisz, GlobAdminie, tak to jest jak się daje małpie brzytwę.

Być moderatorem to jest odpowiedzialna funkcja. Tu obowiązuje przede wszystkim profesjonalizm.

Dlaczego o tym piszę?

Bo prośba studentki o wypełnienie ankiety "Turystyka Egzotyczna" pojawia się po raz drugi. Parę tygodni temu była prośba zaczynająca się od słów: "Gdyby znaleźli się dobrzy ludzie, którzy zechcą poświęcić kilka minut na wypełnienie ankiety będę bardzo wdzięczna! Tutaj link do ankiety"

Kilka osób się wypowiedziało w tamtym wątku.

Co się stało z poprzednim wątkiem? Został wycięty przez małpę.

Forumowicze to doskonale widzą, gdy wpiszą w okno wyszukiwarki (prawy górny róg) słowo ankieta.

Widzą, że są tam SETKI wątków i postów z prośbą o wypełnienie podobnych ankiet.

Są to wątki zainicjowane w 2012 roku, w 2014 roku... Także jeszcze starsze i dużo młodsze. Wiszą na forum i jakoś nikomu wcześniej nie przeszkadzały. Mimo że te wszystkie prace licencjackie zostały już dawno napisane i obronione...

Dostałem - jak wspomniałem w innym wątku - ostatnio wiadomość od małpy: pochwaliła się, że wycięła właśnie nieaktualne wątki.

Prośba o wypełnienie ankiety "Turystyka Egzotyczna" wróciła...