/ / > namiot z obniżonym tropikiem naturehike cloudup 2 > Forum, porady, opinie i informacje w Globtroter.pl

Forum dyskusyjne

namiot z obniżonym tropikiem naturehike cloudup 2

kategoria sprzęt turystyczny

newy0rker dołączył
26.01.2021

newy0rker 19:18 | 26.01.2021

hej, moje pytanie dotyczy obniżonego tropiku, nie wiem jak to się fachowo nazywa, chodzi o to, że jest on pociągnięty aż do samej ziemi, chodzi chyba o to żeby nie podwiealo od dołu deszczem bądź śniegiem.

i teraz mam pytanko, kupiłem taki namiot ale będę używał. go głównie w lecie, w zasadzie tylko w lecie, czy system ten wpłynie na wentylację w namiocie, czy powinienem poszukać czegoś z tropikiem trochę wyżej nad ziemią żeby pozwolić na łatwiejszy przepływ powietrza między tropikiem a namiotem,?... zupełnie nie znam się na tego typu sprawach i nie wiem czy nie najlepszym rozwiązanie lm będzie wymiana na model bez obniżonego tropiku.

Pozdrawiam. i z góry dzięki za pomoc!

paweł.p dołączył
01.05.2014

paweł.p 23:41 | 26.01.2021

To się nazywa fartuch śnieżny i nie będzie szczególnie uciążliwy. Jak będzie żarówa, to w namiocie z fartuchem, czy bez i tak trudno wytrzymać, a w normalnych warunkach wystarczający przepływ powietrza zapewniają otwory wentylacyjne. Oczywiście najlepiej mieć kilka namiotów dedykowanych do określonego rodzaju turystyki i z tego co piszesz fartuch nie będzie ci potrzebny, ale też nie będzie zbyt przeszkadzał, skoro już go kupiłeś. Namiot jest trochę cięższy od wersji bez fartuchów.
PP

Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.