Galeria zdjęć

X-wieczny ormiański Kościół Świętego Krzyża

TURCJA / Jezioro Van - Wyżyna Armeńska / Wyspa Akdamar

Zdjęcia: Wyspa Akdamar, Jezioro Van - Wyżyna Armeńska, X-wieczny ormiański Kościół Świętego Krzyża, TURCJA
odsłon: 261 | poleca: 12 osób | ocena techniczna: 5 | ocen: 1 | w schowku: 0 osób
Data dodania
2020-10-12 22:42
Data wykonania
wrzesień 2020

Opis zdjęcia
Niestety tak już jest, że pogoda jak ma okazję, to przeważnie jest do dupy (-: - ta ciekawsza strona była fotograficznie do bani.
Foto-informacje:zdjęcie zrobione smartfonem

Komentarze do zdjęcia

N agorze Ararat osiadla Arka Noego, czy ja widzieliscie ?

Głównym celem był Ararat i Gobekli Tepe. Poza tym pokręciliśmy się trochę po Stambule, Sanliurfie, Dogubayazit i Van.

Specjalnie na Ararat pojechałeś się wspinać czy coś jeszcze zdobyłeś? Mnie Ararat spodobał się o tyle, że był chyba pierwszą górą, gdzie stojąc u jej podnóża (prawie) widziałam też szczyt. Jak widać, na arkę nie trafiliście...

Ciekawy opis i zdjęcie, to przeżyłeś :( Też bym chętnie przyłożył temu cwaniakowi !!

Niestety na Nemrut nie starczyło już czasu. A jeżeli chodzi o bezpieczeństwo, to zależy po której jesteś stronie ((-:. Trochę strzelali, ale daleko, wszędzie pełno wojska i to takiego prawdziwego z długą bronią i z wszystko mającym ciężkim sprzętem. Trochę trudno zaplanować przejazdy jeżeli są łączone, bo nie wiadomo jak długo i ile będzie blokad i kontroli. Raz trochę skoczyło mi ciśnienie jak zabrali nam paszporty i wyprowadzili z autobusu, a ponieważ byli "no able" to nie wiedzieliśmy o co kaman, ale gdzieś podzwonili i kazali wracać do autobusu, widać nie byliśmy na czarnej liście. W zamian wyciągnęli dwójkę młodych Kurdów, którzy siedzieli obok nas, i Ci mieli już gorzej. W sumie fajna wycieczka wyszła, sporo się działo. Trochę mało czasu mieliśmy, dlatego było dużo latania i jeżdżenia. Wyjątkowo, tym razem nie zgubili mi bagażu ((-:, ale za to dwa samoloty się zepsuły: cztery razy leciałem, a 6 razy samolot zmieniałem ((-: Spotkaliśmy dużo fajnych ludzi. Turystów ZERO. Ceny bardzo niskie: w Sanliurfie zapodaliśmy sobie 5* Hotel w centrum - 75 zł ze śniadaniem na przeszklonym tarasie z widokiem z 15 piętra na miasto !!! Gobekli Tepe trochę mnie zawiodło - myślałem, że przez kilkadziesiąt lat będą w stanie odkopać trochę więcej. Ararat - najbrzydsza góra jaką zdobyłem - nie polecam. Jak miałbym wybrać górę na którą najbardziej nie chciałbym wrócić, to Ararat jest zdecydowanie na szpicy. O Turcji można powiedzieć dużo, ale nie to, że jest urokliwa, za to nadrabia ludźmi i żarciem - ożłopałem się tureckiej herbaty, którą uwielbiam, a jeżeli chodzi o uwagi, to nie polecam, w muzułmańskiej części kraju, picia browaru na trawniku - jakoś mało są tolerancyjni ((-: Pogoda fajna, ciepło, ale fotograficznie było do dupy, ciągle miałem pod słońce, a jak nie było pod słońce to było mętne powietrze, a jak nie było mętne, to właśnie jechałem autobusem ((-: A na koniec nie chcieli nas wypuścić z Igdir ((-: - nie obeszło się bez całkiem solidnej akcji łącznie z telefonami do Tureckiej i Polskiej ambasady w Berlinie - pan się uparł, że nie wyda nam kart pokładowych jeżeli nie pokażemy mu świeżutkich testów na covid - po półtorej godzinie się poddał, chociaż kolega musiał mnie trzymać bo chciałem mu ............ ((-:

Myślałam, że tam jest teraz niebezpiecznie. Pewnie zobaczymy też fotki z Nemrut?

Galeria fotografii

Została stworzona z myślą o prezentacji zdjęć z podróży. Każdy, kto zarejestruje się jako użytkownik serwisu Globtroter.pl ma możliwość dodawania, oceniania (po otrzymaniu 3 Polecam! od innych uzytkowników) i komentowania zdjęć pozostałych autorów.

za każde dodane zdjęcia, komentarze,oceny i polecanie otrzymujesz punkty w naszej społeczności - przeczytaj o tym. Zapoznaj się także z zasadami publikacji zdjęć.

Jak dodać zdjęcie

1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Przygotuj zdjęcia
    (minimum 1024pix szerokość/wysokość, waga max.: 1MB)