Galeria fotografii

Komentarze do zdjęć z dnia 2009-01-20

Zdjecie JAPONIA / -Shikoku / Iya Valley / Most z pnączy winorośli
spid spid
[2009-01-20 19:23:38] może i ładny ten mostek ale co za dużo to nie adrowo sory >>>>>>>>>
Zdjecie JAPONIA / -Shikoku / Iya Valley / Wąwóz Koboke-Oboke
spid spid
[2009-01-20 19:20:40] piękne miejsce i udana fotka!!!!!!
Zdjecie JAPONIA / -Shikoku / Iya Valley / Tsurugi-San
spid spid
[2009-01-20 19:26:08] mogło by być tak ładnie gdyby nie ta ostrość>>>>>
Zdjecie JAPONIA / brak / Kyoto / Świątynia Kiyomizudera
spid spid
[2009-01-20 19:33:21] po im ta woda ???????
Zdjecie JAPONIA / brak / Kioto / Świątynia Ginkakuji
spid spid
[2009-01-20 19:37:33] cóż za ład>>>>>> fantastycznie
Zdjecie JAPONIA / restauracja / Tokio / sashimi
spid spid
[2009-01-20 19:36:09] aż leci ślinka ale cóż to jest ???????
Zdjecie JAPONIA / brak / Tokio / Jest OK :)
spid spid
[2009-01-20 19:41:05] cztery za słodkie uśmiechy>>>>>>>>
Zdjecie JAPONIA / brak / Tokio / Kwintesencja nowoczesnej Japonii
spid spid
[2009-01-20 19:45:05] blokowisko ale jakie fajne>.....
Zdjecie LAOS / brak / górska wioska południowego Laosu / Dziewczynka
spid spid
[2009-01-20 21:12:31] fantastyczny portret- prawdziwy>>>>>>
Zdjecie PANAMA / brak / San Blas / Zachod Slonca Na Wyspach
spid spid
[2009-01-20 20:49:33] fantastyczny zachód
Zdjecie AZERBEJDżAN / Półwysep Abseron / Bibi Ejbat - południowe przedmieścia Baku. / Czas Apokalipsy
capitol capitol
[2009-01-20 01:13:45] Tak bedzie wyglądać koniec Naszej Cywilizacji... ale Fotka na P I Ę Ć
Zdjecie PANAMA / San Blas / Isla de Pelicano / miejsce na namiot
spid spid
[2009-01-20 20:51:18] marzenie>>>>>>>>
Zdjecie KANADA / canada / strona kanadyjska / Niagara Falls
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:05:04] o rany, swietne
Zdjecie UKRAINA / brak / Lwów / Radość :)
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:08:38] u nas takie zrobione mozna co w drugim klubie znalezc...jesli o to Wam chodzi:)?
Zdjecie TAJLANDIA / brak / Bangkok / .
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:18:52] dlaczego zdjecia w gole nie maja tytulow?ani komentarzy?nic
Zdjecie TAJLANDIA / brak / Bangkok / .
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:19:26] i tu znowu: dlaczego brak tytulu?ani slowa
Zdjecie TAJLANDIA / brak / Bangkok / .
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:21:14] zero komentarza, brak tytulu, szkoda, moze bysmy wiedzieli o co chodzi
Zdjecie TAJLANDIA / brak / Bangkok Wielki Pałac / .
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:25:30] a podobno zdjec z soba roli glownej mamy tu nie umieszczac?
Zdjecie TAJLANDIA / Ayutthaya / Ayutthaya / Święte drzewo
capitol capitol
[2009-01-20 02:56:12] Ta pomarańczowa ramka dodaje uroku :-)
Zdjecie PORTUGALIA / Madera / Sao Laurenco / Lizard
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:38:00] czaderskie
Zdjecie GRECJA / Kreta / Knossos / Kreta
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:40:02] zlot turystow?
Zdjecie JAPONIA / Kioto / Kioto / Złoty Pawilon
spid spid
[2009-01-20 19:49:42] fantastyczna wysepka
Zdjecie JAPONIA / Kansai / Nara / mnich
spid spid
[2009-01-20 20:39:59] mnich jak wielki grzyb>>>>>>>>>>>>
Zdjecie JAPONIA / Kyoto / ulica Kyotowska / riksza
spid spid
[2009-01-20 20:39:23] tam to nawet riksza ma klasę>>>>>
Zdjecie SVALBARD / Spitsbergen / Hornsund / Krajobrazy Spitsbergenu
spid spid
[2009-01-20 21:05:27] br>>>>>>
Zdjecie SVALBARD / Spitsbergen / Hornsund / Krajobrazy Spitsbergenu
spid spid
[2009-01-20 21:04:12] siła natury przypomina o naszej małości>>>>>>>>
Zdjecie SVALBARD / Spitsbergen / Hornsund / Krajobrazy Spitsbergenu
spid spid
[2009-01-20 21:03:23] fantastyczna zima
Zdjecie SVALBARD / Spitsbergen / Hornsund / renifer svalbardzki
spid spid
[2009-01-20 21:01:29] piękne poroże>>>>
Zdjecie SVALBARD / Spitsbergen / Hornsund / renifer svalbardzki
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:39:17] gdyby ryczal to ja bym Ci dala 6;)
Zdjecie SVALBARD / Spitsbergen / Hornsund / renifer svalbardzki
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:39:05] fajna ta foteczka:)
Zdjecie SVALBARD / Spitsbergen / Hornsund / renifer svalbardzki
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:40:57] smieszny ma ryjek?
Zdjecie NEPAL / Dolina Kathmandu / Bhaktapur / Pranie
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:54:56] bardzo mi sie ta fotka podoba
Zdjecie UKRAINA / KIJÓW / CHRESZCZATYK / DESANT
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:56:38] a ja tego zdjecia nie kumam:( wiec nie oceniam:/
Zdjecie UKRAINA / KRYM / CHERSONES TAURYDZKI / PORTRET Z GOŁĘBIEM
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:57:45] chyba z dzieckiem, a nie golebiem:)
Zdjecie KAMBODżA / brak / Kratie / Pastuch
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:59:18] chyba pastuszek:)?
Zdjecie MEKSYK / Morze Karaibskie / Meksyk / Rozgwiazda
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:29:33] ta fotka jest przednia
Zdjecie MEKSYK / Meksyk / Meksyk / Iguana
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:31:04] alez swietne fotki
Zdjecie MALEZJA / brak / batu caves / Małpia seria3
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 18:01:24] a dla mnie fotka jest swietna
Zdjecie MALEZJA / brak / batu caves / Małpia seria6
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 18:02:01] ach bo tu jest malenstwo..dopiero widze:)
Zdjecie MALEZJA / brak / Taman Negara / ------
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 20:59:17] a tytuł to? ej mi tez czesto brakuje slow:)
Zdjecie CHINY / Kanton / Guangzhou / Tygrysiatko
Divemaster Divemaster
[2009-01-20 23:11:25] "swift" ales mnie rozbawil swym podejsciem. Ja w takim razie nazwac twoje zdjec
Zdjecie SVALBARD / Spitsbergen / Hornsund / Niedźwiedź polarny
spid spid
[2009-01-20 20:57:06] fantastyczne ujęcie . gratulacje>>>
Zdjecie SVALBARD / Spitsbergen / Hornsund / Niedźwiedź polarny
spid spid
[2009-01-20 20:55:28] zachęta do przytulania ???????
Zdjecie SVALBARD / Spitsbergen / Hornsund / Niedźwiedź polarny
spid spid
[2009-01-20 20:54:18] samotność i pustka
Zdjecie HONG KONG / Hongkong / Hongkong / Symfonia świateł
capitol capitol
[2009-01-20 17:56:43] Gdyby nie ten taras byłoby na 4
Zdjecie MYANMAR / brak / YANGON / * * *
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:47:53] Ja tez tytulu nic a nic, ale fotka jest fajna
Zdjecie MYANMAR / brak / Nad J.INLE / ***
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:48:19] oj to musi bolec.
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia / St.Ishmael / Na otwarte morze
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:49:00] a czemu takie niewyrazne?
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia / St.Ishmael / Zadymiona grota
teddy320 (konto zablokowwane) teddy320 (konto zablokowwane)
[2009-01-20 21:43:57] Jest opisane ,reszta w komentarzach.
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia / St.Ishmael / Zadymiona grota
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:49:57] a co to:)? poprosze opis
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia / St.Ishmael / Zima w Walii
teddy320 (konto zablokowwane) teddy320 (konto zablokowwane)
[2009-01-20 21:45:15] Nic szczegolnego ,nie ma o czy pisac.
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia / St.Ishmael / Zima w Walii
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:50:48] Teddy320 Ty tez jestes oszczedny bardzo w slowach jesli chodzi o opisy do zdjec:
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia / St.Ishmael / Zimowa plaza po odplywie
teddy320 (konto zablokowwane) teddy320 (konto zablokowwane)
[2009-01-20 21:46:26] Dzieki.
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia / St.Ishmael / Zimowa plaza po odplywie
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:51:05] a mnie sie podoba
Zdjecie NEPAL / brak / Himalaje / Annapurna o wschodzie słońca
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:51:40] ladnie
Zdjecie NEPAL / masyw Annapurny / Himalaje / Na krawędzi
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:52:47] pazdziernik 2008? Byles na trekkingu? a mozna wiedziec czy sam organizowales czy
Zdjecie NEPAL / brak / Kathmandu / Poranna toaleta
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:53:28] w gole nie wzruszne Twoja obecnoscia:)
Zdjecie INDIE / brak / Delhi / Zdążyć za postępem
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:58:02] :)
Zdjecie INDIE / brak / Delhi / Zdążyć za postępem
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:57:52] ciekawy kontrast
Zdjecie INDIE / brak / Amritsar / Sikh is king
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 10:59:01] a mi sie podoba, dla mnie technika jak juz swego czasu wspominalam jest mniej wa
Zdjecie DANIA / brak / Wyspa Mons / Bałtyk w Danii przy Klifach Mons
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:04:16] mi sie bardzo podoba
Zdjecie KUBA / Kuba / Kuba / Twarze Kuby
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:04:49] ale smieszny facet
Zdjecie KUBA / Kuba / Kuba / Twarze Kuby
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:07:30] ahjo jest i babcia:) cudnie
Zdjecie KUBA / Kuba / Kuba / Twarze Kuby
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:09:04] fajna fotka
Zdjecie WIETNAM / Danang / Wietnam / Wietnam
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:11:40] alez Wy sie czepiacie:)
Zdjecie WIETNAM / Danang / Wietnam / spontanicznie..
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:12:24] AMKB dlaczego Ty wszystko u wszystkich krytykujesz:)? a jakies pozytywy?
Zdjecie WIETNAM / Hanoi / Wietnam / szkolna pamiątka ;-)
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:15:08] ale fakt, tu musze sie z AMKB zgodzic - tez nie jestem za zamieszczaniem zdjec p
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia /  Okolice Amroth / Droga do ruin zamku
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:16:28] fotka moze i fajna, ale baaaaardzo niewyrazna
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia / St.Ishmael / Ruiny
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:17:41] dlaczego te fotki sa takie niewyrazne?
Zdjecie NOWA ZELANDIA / Tongariro National Park / Tongariro National Park / Tongariro Crossing
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:24:03] swietne jest to foto
Zdjecie NOWA ZELANDIA / Rotorua / Rotorua / Gorące żródła
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:24:28] oj chyba bardzo gorace:)
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia / St.Ishmael / * * *
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:25:06] nie rozumiem tytulu
Zdjecie WALIA / Poludniowa Walia / Burry Port / * * *
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:25:47] mi nie przeszkadza brak poziomu:) przeszkadza mi tytul:)
Zdjecie WENEZUELA / Chichiriviche / Cayo Muerto / Cayo Muerto
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:26:41] gdyby zdjecie bylo ostre bylaby ocena dobre. czemu czesc zdjec taka rozmazana?
Zdjecie POLSKA / Łódzkie / Łódź / Iluminacje łódzkiej Manufaktury.
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:29:07] Manufaktura noca.
Zdjecie WENEZUELA / ANDY / Mucuchies / Kaplica San Rafael de Mucuchies
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:30:07] ach gdyby tak nie bylo obciete byloby super
Zdjecie POLSKA / brak / Okolice MUSZYNY / Zimowe widoczki
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 11:50:38] bardzo fajne foto
Zdjecie CHINY / Shanxii / Xian / koza - moze i nic niezwyklego gdyby nie przywiazana do drzewa w centrum 8mln miasta
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:09:12] u mnie masz 6 jak nic:)
Zdjecie CHINY / Guangxi / Guilin - Seven Star Park / malpka z ....na wierzchu
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:11:30] a ode mnie 5, za to ze fota wywowala usmiech na mej twarzy:) Bezwstydny naprawde
Zdjecie TURCJA / brak / Alanya / Burza
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:15:03] łał!!!
Zdjecie TURCJA / Bodrum / plaża / taka sobie scenka
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:15:53] ano takie to sobie. racja
Zdjecie JEMEN / Socotra / Socotra / Smocze drzewo 2
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:43:32] swietne
Zdjecie MEKSYK / Quintana Roo / Punta Herrero / ...
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 21:47:09] kurcze, no bardzo mi sie podoba:)
Zdjecie TURCJA / brak / Sirince / Tureckie rzemiosło
teddy320 (konto zablokowwane) teddy320 (konto zablokowwane)
[2009-01-20 22:46:50] Jak to u rzemieslnika:-)))
Zdjecie WłOCHY / Umbria / Asyż / Bazylika Św. Franciszka
usunięty/nieznany
[2009-01-20 17:39:21] Właśnie..... kolejne ładny widok..... i ta jakość, aż żal..... aż tak portal ni
Zdjecie GAMBIA / brak / Baro Kunda / Ciekawość
AMKB AMKB
[2009-01-20 01:00:28] Nasz "Promyczek" zdobywał Everest w listopadzie (zamiast w maju??) ... ?
Zdjecie JORDANIA / brak / Pustynia Warzadad / Relaksik:)
emski emski
[2009-01-20 05:57:08] wystarczy ze kot wyglada jakby wlazl na Mount Everest :-))
Zdjecie JORDANIA / brak / Pustynia Warzadad / Relaksik:)
AMKB AMKB
[2009-01-20 02:48:39] Emski! A nie czujesz, że ktoś z Ciebie jaja robi?? Spójrz na resztę zdjęc.... m.
Zdjecie JORDANIA / brak / Okolice Petry / Spacerek przy Petrze
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 09:20:16] Nogi...skupie sie na tym bardziej przy okazji kolejnego wyjazdu - obiecuje;)
Zdjecie JORDANIA / brak / Okolice Petry / Spacerek przy Petrze
capitol capitol
[2009-01-20 01:35:21] DWA za nogi, mam na tym punkcie fioła, a to dlatego ze kiedyśbyłem z moją małżon
Zdjecie JORDANIA / brak / Jordania / Straganik
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 09:18:41] ano. z czegos trzeba zyc;)
Zdjecie UZBEKISTAN / brak / Uzbekistan / Handelek
usunięty/nieznany
[2009-01-20 13:27:12] Promyczku..... jestem pod wrażeniem ile krajów udało Ci się zwiedzić w tak młody
Zdjecie UZBEKISTAN / brak / Uzbekistan / Handelek
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 09:16:33] Moi Drodzy, nie jestem zadnym profesjonalista jesli chodzi o robienie zdjec ani
Zdjecie UZBEKISTAN / brak / Uzbekistan / Architektura
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 17:48:28] przeciez uzupelnilam:) nie od razu Krakow zbudowano, dopiero sie ucze tutaj poru
Zdjecie UZBEKISTAN / brak / Uzbekistan / Architektura
usunięty/nieznany
[2009-01-20 17:35:05] AMKB.... ja już pytałem o te liczne podróże, nie wskazane w profilu....ale coś P
Zdjecie UZBEKISTAN / brak / Uzbekistan / Architektura
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 09:12:27] do Iranu jeszcze niestety nie dotarlam, wiec wypowiem ssie jak juz bede po:)
Zdjecie UZBEKISTAN / brak / Uzbekistan / Architektura
capitol capitol
[2009-01-20 01:06:42] Bardzo ładnie... chociaż nie wiem dlaczego ale kojaży mi się to z Iranem... chyb
Zdjecie UZBEKISTAN / brak / Uzbekistan / Architektura
AMKB AMKB
[2009-01-20 00:35:09] Jakoś dziwnie nie widzę Uzbekistanu wśród spisu krajów odwiedzonych - przypadek?
Zdjecie UZBEKISTAN / brak / Uzbekistan / Architeltura
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 09:13:39] AMKB nigdy nie powiedzialam, ze bylam sie wspinac. To byl trekking
Zdjecie UZBEKISTAN / brak / Uzbekistan / Architeltura
AMKB AMKB
[2009-01-20 00:32:09] Oj aagisu, aagisu dostrzegam odrobinkę sarkazmu w Twojej uwadze... :-))), ale ja
Zdjecie CHINY / Okolice Szanghaju / Luzhi / W chińskiej Wenecji
capitol capitol
[2009-01-20 01:24:43] a do tej pory myślałem że kanały weneckie biją rekordy zanieczyszczenia... ciesz
Zdjecie BELGIA / Walonia / Dinan / Panorama Dinan
marianna_p marianna_p
[2009-01-20 11:40:33] ładna panorama
Zdjecie BELGIA / Walonia / Dinan / Dinan
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 08:37:43] ano wlasnie, falaga wyglada tu "takse", ale ogolnie i tak bardzo mi sie podoba:)
Zdjecie BELGIA / Walonia / Dinan / Dinan
capitol capitol
[2009-01-20 00:59:30] żeby nie ta flaga to na 5... :-)
Zdjecie BELGIA / Walonia / Dinan / Dinan
AMKB AMKB
[2009-01-20 00:07:40] Ładne, ale Teddy ma rację - ta flaga obok i trochę nienaturalne pochylenie zamku
Zdjecie POLSKA / Beskid Mały / szlak na Leskowiec / drzewko
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 08:38:30] a mi sie podoba
Zdjecie WłOCHY / brak / Fiuggi / Podróż w czasie
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 09:05:52] na mnie robi wrazenie
Zdjecie WłOCHY / brak / Mentorella / Sanktuarium blisko nieba
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 09:10:27] troszke jak pocztowka
Zdjecie INDIE / brak / Agra / Produkcja samosów
spid spid
[2009-01-20 19:07:57] a cóż to takiego - wyglądają mi na pierożki
Zdjecie INDIE / brak / Agra / Rozmówcy
capitol capitol
[2009-01-20 17:30:03] ta mgiełka jest super, dodaje klimatu INDII... zazdroszczę bo jeszcze tam nie do
Zdjecie SRI LANKA / gdzieś na trasie / jakaś wioska / stoisko...
spid spid
[2009-01-20 20:36:25] szkoda że tylko na obrazku - dlaczego u nas takich nie ma ??????
Zdjecie MYANMAR / Bagan  / Bagan / chwila zadumy
Promyczek Promyczek
[2009-01-20 22:02:40] bardzo mi sie podoba to foto
Zdjecie ARMENIA / brak / w górach / Kurdowie
teddy320 (konto zablokowwane) teddy320 (konto zablokowwane)
[2009-01-20 22:22:11] Dlaczego takie nie ostre :--))))

Strefa Globtrotera

Galeria fotografii

Została stworzona z myślą o prezentacji zdjęć z podróży. Każdy, kto zarejestruje się jako użytkownik serwisu Globtroter.pl ma możliwość dodawania, oceniania (po otrzymaniu 3 Polecam! od innych uzytkowników) i komentowania zdjęć pozostałych autorów.

Uwaga:
za każde dodane zdjęcia, komentarze,oceny i polecanie otrzymujesz punkty w naszej społeczności - przeczytaj o tym. Zapoznaj się także z zasadami publikacji zdjęć.

Jak dodać zdjęcie

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Przygotuj zdjęcia
    (minimum 1024pix szerokość/wysokość, waga max.: 1MB)
  3. Dodaj opisy wraz ze zdjęciami [tutaj]

Ostatnio Polecane

POLSKA / Tatry / orla perć

SZWECJA / Szwecja zachodnia / Smögen

MADAGASKAR / Menabe / /

Ostatnio Komentowane

X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2001 - 2020 Globtroter.pl