Forum dyskusyjne

Z Krakowa do Istambułu na Majówkę

kategoria tanie podróżowanie

kraj Turcja

Krakus82 dołączył
23.02.2011

Krakus82 23:31 | 23.02.2011

Witam
Mam pytanie, bo jestem początkującym globetroterem :)
Jak najtaniej mogę dojechać do Istanbułu na weekend majowy tj. 30 kwietnia/1 maja 2011 ??? Słyszałem o jakiś połączniach przez Ukrainę i Węgry, ale temat był z przed 5 lat i nie wiem co się pozmieniało...
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam

przemsoon dołączył
07.04.2011

przemsoon 17:51 | 09.04.2011

Witam,

sprawdź linie Malev latające przez Budapeszt ale wydaje mi się że weekend majowy może być mocno obłożony.
Ja poleciałem z turkish airlines, bezpośrednio z Warszawy.

Pozdr
Przemek
www.blogzpodrozy.pl 

turkus dołączył
02.07.2006

turkus 20:42 | 09.04.2011

Przez Budapeszt jest korzystna opcja, do Budapesztu są tanie autobusy, lub pociąg, a dalej samolot wizz-air
Fri 29/0406:1009:000Budapest FerihegyIstanbul Sabiha Gokcen47 € + 17 € tax
RMon 02/0509:3010:350Istanbul Sabiha GokcenBudapest Ferihegy53 € + 0 € ta

Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X