Forum dyskusyjne dodanie komentarza
temat: Sytuacje awaryjne pilotów wycieczek/ Prośba pilna o pomoc |
autor komentarza: [konto usuniete] |
data dodania: 2011-02-16 20:26:58 |
treść: Z mojego doświadczenia jako turysty, to w większości przypadków piloci usiłują się nie wtrącać. To znaczy: 1. Jak doba hotelowa zaczyna sie od 12stej, to turyści czekają do dwunastej i już. Zajmują się sami sobą, chyba,że ktoś z własnych pieniędzy zapłaci za dodatkowy nocleg. 3. Na hałaśliwe zachowanie piloci raczej nie reagują, chyba, że trzeba wezwać policję, bo stało się coś bardzo niedobrego. A na punkt 2 odpowiem, że jedynie wtedy piloci reagują i wykłócają się o dotrzymanie warunków umowy. Oczywiście, jeżeli turysta wyraźnie tego żąda od pilota. Jeżeli nie, pilot udaje, że nie ma sprawy. Na pewno takie sytuacje były przerabiane na kursie. Jeżeli nie - to kurs był do niczego. I szkoda Twoich pieniędzy. |
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.
Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.