Forum dyskusyjne dodanie komentarza
| temat: Relacja z podróży - odpowiem na pytania |
| autor komentarza: bynio |
| data dodania: 2019-07-28 10:15:07 |
| treść: Tak głupio się składa, że jestem właśnie inżynierem, specjalność: elektroniczna aparatura i systemy pomiarowe czyli automatyka i metrologia elektroniczna, studia dzienne, Politechnika Poznańska. Mam nadzieję, że powinno Ci to wystarczyć, jak nie wierzysz skan dyplomu mogę wysłać na maila. Jak przekazujesz informacje o stanie samolotów na podstawie znajomości z irańskim inżynierem to znaczy, że Ty nie masz wykształcenia politechnicznego, którego brak mi zarzucasz i normalnie piszesz bzdury. A sprawdzenie organoleptycznie, na przykład obejrzenie samolotu od zewnątrz czy nie ma pęknięć poszycia czy silniki równo pracują, tak przez Ciebie wyśmiewane jest podstawowym elementem sprawdzeniem zarówno samolotów, samochodów jak i innej aparatury. Przy samolocie dokonuje tego pilot praktycznie przed każdym lotem. Później dopiero wykonuje się testy kontrolne poszczególnych elementów aparatury. Jak coś kiepsko wygląda, to się do tego nie wsiada, moja interlekutorko. A ten Twój irański inżynier to przypadkiem nie skończył budownictwo lądowego i jest specem od kanalizacji domowej ? Inżynier od inżyniera może się trochę różnić. Leciałem tymi samolotami kilka razy, różnymi liniami, bo wygodnie i tanio. Ja przynajmniej sprawdziłem jakie samoloty spadają w Iranie i jak często, Ty przy kawce lub drinku pogadałaś z irańskim inżynierem. PARADNE ! ! ! |
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.