Forum dyskusyjne dodanie komentarza
temat: Sytuacje awaryjne pilotów wycieczek/ Prośba pilna o pomoc |
autor komentarza: escapezone |
data dodania: 2011-02-16 11:59:08 |
treść: Witam, jestem studentka przygotowujaca sie pomalu do egzaminu, mam 3 sytuacje na ktore musze odpowiedziec, czy ktos z pilotow wycieczek jest w stanie mi profesjonalnie odpowiedziec na nie? 1. Turyści podróżowali do miejsca wypoczynku za granicą autokarem dwie doby. Na miejsce przybyli o godz. 8.00 rano, a doba hotelowa zaczyna się o godz. 12.00. Jak w takiej sytuacji powinien zachować się pilot i jak zagospodarować wolny czas turystów? 2. W hotelu okazuje się, że para turystów zakwaterowana została w innym pokoju niż oczekiwała. Turyści wykupili pokój z widokiem na morze i z pojedynczym łóżkiem. Tymczasem w pokoju znajdują się dwa łóżka, a widok jest na hałaśliwą ulicę. Jak w takiej sytuacji powinien zachować się pilot i jak rozwiązać zaistniały problem? 3. W hotelu obowiązuje cisza nocna po godz. 22.00. Część turystów zachowuje się bardzo głośno zakłócając spokój innym gościom hotelowym. Jak w takiej sytuacji zachowa się pilot demokrata, autokrata i nie ingerujący? |
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.
Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.