Forum dyskusyjne dodanie komentarza
temat: Sytuacje awaryjne pilotów wycieczek/ Prośba pilna o pomoc |
autor komentarza: Zulla |
data dodania: 2011-02-17 15:48:59 |
treść: ad 1. kazdy hotel ma swoja polise. Hotel w porozumieniu z pilotem moglby wpuscic gosci do hotelu wczesniej, ale nie misialby. ad 2 pilot nie ma zadnego wplywu za glosne zachowanie innych gosci. Od tego jest obsluga hotelu. ad 3. Jesli w umowie jest wyraznie napisane jaki pokoj zostanie przydzielony wtedy pilot ma prawo to negocjowac. jesli jest tylko obiecane zadnego prawa nei ma i obowiazku rowniez. |
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.
Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.