Forum dyskusyjne dodanie komentarza

powrót

temat: Joanna Zielinska CRODEA nie polecam!!
autor komentarza: Joanna Zielińska
data dodania: 2014-09-01 20:04:16
treść:
>Przestrzegam przed pośrednikiem Joanna Zielińska Crodea, ponieważ zostałam przez nią
>oszukana. Kobieta totalnie olewa klientów po otrzymaniu zaliczki. Nie wysyła
>dokumentów w efekcie człowiek zostaje zdany sam na siebie na miejscu. Wszystkie
>negatywne komentarze są usuwane z jej strony. Pozostaje tylko kilka! pozytywnych -
>czy to przypadek, że osoba prowadząca działalność kilka lat w turystyce ma łącznie
>10-20 opinii?

Dzień dobry
Nazywam się Joanna Zielińska i jestem właścicielem firmy CroDea Joanna Zielińska, o której ostatnio bardzo negatywnie, obraźliwie i kłamliwie pisze na wielu turystycznych portalach pewna pani, której tożsamość jest mi znana.
Na początku komentarze ignorowałam, ponieważ podczas sezonu skupiam się na bieżącej obsłudze klientów, którzy dokonują rezerwacji lub szykują się do wyjazdu i chcą uzyskać jakieś dodatkowe informacje. Potem przyszedł czas mojego urlopu.
Tematu jednak nie zostawiam, w międzyczasie skierowałam sprawę do właściwych organów (wg art. 212 kk), jednak będzie to już temat do rozstrzygnięcia między mną a ową panią.
Tymczasem kilka słów wyjaśnienia z mojej strony, bo być może te wpisy przeczytają osoby, które będą chciały w przyszłości skorzystać z moich usług.
Osoba ta nie była w rozumieniu „Regulaminu rezerwacji miejsc noclegowych poprzez internetowy serwis CroDea.pl” nie była moją klientką.
http://www.crodea.pl/regulamin/
Formalnie rezerwacji apartamentu w Willi Danica w Razanj dokonała p. Ewa, która wraz ze swoją rodziną przebywała w apartamencie. Dodatkowo w tymże apartamencie przebywała również pani wypisująca negatywne komentarze, jednak była ona osobą towarzyszącą, a nie głównym najemcą.
Całą korespondencję dotyczącą rezerwacji prowadziłam z p. Ewą i jej mężem Arturem. Pani Ewa wpłaciła na konto mojej firmy zadatek na poczet rezerwacji i otrzymała stosowne dokumenty tzn. fakturę oraz potwierdzenie rezerwacji, z którym zgłosiła się na miejsce w Chorwacji.
Pani Ewa otrzymała również komplet informacji, które wysyłam każdemu klientowi mailowo (opis dojazdu, mapki, ważne informacje) oraz pocztą tradycyjną – dokumenty w wersji papierowej oraz broszury dot. atrakcji w Chorwacji oraz mapy.
Klient, który rezerwuje apartament jest zobowiązany podać ilość osób, która będzie przebywała w apartamencie. W takiej sytuacji nie interesują mnie personalia pozostałych osób, najważniejszą dla mnie osobą jest osoba dokonująca rezerwacji. Personalia pozostałych osób są ważne już na miejscu, dla właściciela, który ma obowiązek zameldować każdego gościa. O istnieniu owej pani dowiedziałam się po kilku miesiącach od dokonania rezerwacji przez p. Ewę. Pani ta zadzwoniła do mnie i powiedziała, że życzy sobie fakturę za pobyt. Poinformowałam ją, że zadatek został już dawno wpłacony, a stosowny dokument otrzymała pani, która zarezerwowała ten apartament. Jeśli p. Ewa się zgodzi (i nie będzie jej potrzebny rachunek na pozostałą kwotę, którą na miejscu zapłaci właścicielowi apartamentu) to taki rachunek otrzyma bezpośrednio od właściciela. Tak też mailowo się dogadałyśmy, a ja przesłałam właścicielowi dane firmy, na którą ma być wystawiony rachunek. Taki też rachunek owa pani otrzymała (właściciel przesłał mi kopię do wglądu).
Tak więc zupełnie nie rozumiem zarzutów pani piszącej negatywne komentarze. Otrzymała wszystko, co mogłam jej w tej sytuacji zaoferować. Co ciekawe, p. Ewa i jej rodzina byli bardzo zadowoleni z pobytu, warunków i obsługi przez moją firmę.
Desperacja w pisaniu kłamstw na mój temat osiągnęła już taki poziom, że codziennie do akceptacji przychodziło kilka/kilkanaście komentarzy na blogach, które prowadzę, a także na stronę firmową. Pani atakowała wszystkie portale społecznościowe, na których mam swój profil.
Działam na rynku już ponad 4 lata, z moich usług skorzystało już ponad 1000 zadowolonych klientów. Staram się prowadzić firmę w taki sposób, żeby każdy z klientów czuł się bezpiecznie, komfortowo i został profesjonalnie obsłużony. Takie działanie procentuje. Widzę to, jak klienci do mnie wracają lub polecają moją firmę swoim znajomych. Cenię sobie swoją pracę oraz markę, na którą pracuję wraz z właścicielami apartamentów i nie pozwolę na to, aby ktoś w taki sposób zniszczył moje zawodowe życie. Dlatego też zdecydowałam, że nie pozostawię tej sprawy samej sobie.
Pozdrawiam
Joanna Zielińska
http://www.crodea.pl/
tytuł:
treść:
użytkownik: hasło:

Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2001 - 2025 Globtroter.pl