Galeria fotografii

Komentarze do zdjęć z dnia 2008-03-03

Zdjecie SłOWACJA / Spisz / Bardejov / Rynek
Rene30 Rene30
[2008-03-03 14:15:39] Mnie się podoba, nie wiem dlaczego innym nie...
Zdjecie SłOWACJA / Spisz / Zamek Spiski / Zamek Spiski
Rene30 Rene30
[2008-03-03 14:22:42] Chcę tam jechać! :)
Zdjecie TUNEZJA / okolice metlaqui / okolice metlaqui / okolice metlaqui
malazuzia malazuzia
[2008-03-03 23:44:19] tu nie ma nic :/
Zdjecie FRANCJA / brak / Chamonix / kosciolek
kaczma kaczma
[2008-03-03 11:08:47] 5 za kompozycje i krajobraz,4 raczej za architekture.
Zdjecie WłOCHY / torino / alpy / widok alpejski
Jacky Jacky
[2008-03-03 20:44:26] Umiesz robić dobre foty.
Zdjecie USA / Arizona / Grand Canyon / No cóż, a jednak szczęka mi opadła.
[konto usuniete] [konto usuniete]
[2008-03-03 23:29:19] gdyby nie to drzewo, zdjęcie byloby nijakie, jak pozostale z tej serii
Zdjecie HISZPANIA / brak / majorka / widok
markoo markoo
[2008-03-03 10:04:23] to mi sie podoba - fajna plastyka , przyjemne
Zdjecie TURCJA / Turcja południowo-wschodnia / Van / Modlący się
markoo markoo
[2008-03-03 10:00:27] fajna kompozycja - z tym ziarnem chyba mniej ciekawa, aczkolwiek jest to kwestia
Zdjecie USA / Nevada / Las Vegas / Las Vegas
markoo markoo
[2008-03-03 09:57:39] ponoć Las Vegas trzeba zwiedzać właśnie tak - nocą
Zdjecie MAROKO / Antyatlas / Okolice Tafroute / Antyatlas
markoo markoo
[2008-03-03 19:22:45] widzę że Twoje zdjęcia nie są robione przypadkowo - musisz tylko zwrócić uwagę n
Zdjecie MAROKO / Antyatlas / Okolice Tafroute / Palec
Amaranta Amaranta
[2008-03-03 20:34:15] Zdjęcie bardzo mi szię podoba zwłaszcza, że tam byłem, tylko czemu takie niewyra
Zdjecie MAROKO / Agadir / brak / Mały Marakesz
Amaranta Amaranta
[2008-03-03 20:37:01] Byłam w Agadirze w sierpniu i ani razu nie było tak przejrzystego powietrza. Jeś
Zdjecie MAROKO / Susaria / Agadir / Ola
markoo markoo
[2008-03-03 20:47:33] ok rozumiem - czekam na artyku ł / historię - sam swoja wysłałem ale jeszcze adm
Zdjecie MAROKO / Susaria / Agadir / Ola
blurppp blurppp
[2008-03-03 19:39:35] Markoo to zdjęcie jest częścią ilustracji do relacji z podróży która jest teraz
Zdjecie MAROKO / Susaria / Agadir / Ola
markoo markoo
[2008-03-03 19:04:31] Masz dużo bardzo ładnych zdjęć z podróży - natomiast to zdjęcie nie dość że słab
Zdjecie MAROKO / Agadir / brak / Plaża
markoo markoo
[2008-03-03 19:12:25] bardzo fajne - Cos to Maroko ostatnio najczęściej odwiedzane i pokazywane na glo
Zdjecie MAROKO / Marakesz / brak / Z małpką
[konto usuniete] [konto usuniete]
[2008-03-03 23:51:50] A co się wyjaśni? Czy to talibowie przyłożyli jej pistolet do głowy i kazali się
Zdjecie MAROKO / Marakesz / brak / Z małpką
blurppp blurppp
[2008-03-03 20:08:41] ta fotka jest częścią opowieść która mam nadzieje zostanie opublikowan za pare d
Zdjecie MAROKO / Marakesz / brak / Z małpką
ski ski
[2008-03-03 20:04:15] ciekawe, czy ta turystka też by sie smiala, gdyby to jej ktos zalożyl lancuch na
Zdjecie MAROKO / Antyatlas / brak / Antyatlas
blurppp blurppp
[2008-03-03 19:21:01] sorry problemy z netem i dodało 3 razy :( przepraszam zaraz usunę
Zdjecie MAROKO / Antyatlas / brak / Antyatlas
markoo markoo
[2008-03-03 19:17:30] rozumiem dwa ale trzy razy to samo ?
Zdjecie MAROKO / Antyatlas / brak / Antyatlas
markoo markoo
[2008-03-03 19:13:27] świetne te kolory - ale chyba brakuje mi chmur - mimo to piateczka
Zdjecie MAROKO / Marakesz / brak / Bahia Pałac
markoo markoo
[2008-03-03 22:55:37] fajnie sie przegląda Twoje zdjęcia , widać że masz oko a zdjęcia są przemyślane
Zdjecie MAROKO / Agadir / brak / Atlantyk
[konto usuniete] [konto usuniete]
[2008-03-03 23:26:00] wyrazistość czego?
Zdjecie MAROKO / Agadir / brak / Atlantyk
Jacky Jacky
[2008-03-03 20:50:34] Kolorystyka i wyrazistość po prostu extra.
Zdjecie MAROKO / Agadir / brak / Klify
[konto usuniete] [konto usuniete]
[2008-03-03 23:27:29] zdjęcie proste, ale efekt ciekawy
Zdjecie MAROKO / Marakesz / brak / Do Dentysty
Jacky Jacky
[2008-03-03 20:47:23] Piątka z plusem
Zdjecie MAROKO / Tiut / brak / Postać
markoo markoo
[2008-03-03 22:50:58] bardzo dobre
Zdjecie MAROKO / Marakesz / brak / Sprzedawca
emski emski
[2008-03-03 22:14:56] fajny typek i kolorki takie miekuchne

Strefa Globtrotera

Galeria fotografii

Została stworzona z myślą o prezentacji zdjęć z podróży. Każdy, kto zarejestruje się jako użytkownik serwisu Globtroter.pl ma możliwość dodawania, oceniania (po otrzymaniu 3 Polecam! od innych uzytkowników) i komentowania zdjęć pozostałych autorów.

Uwaga:
za każde dodane zdjęcia, komentarze,oceny i polecanie otrzymujesz punkty w naszej społeczności - przeczytaj o tym. Zapoznaj się także z zasadami publikacji zdjęć.

Jak dodać zdjęcie

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Przygotuj zdjęcia
    (minimum 1024pix szerokość/wysokość, waga max.: 1MB)
  3. Dodaj opisy wraz ze zdjęciami [tutaj]

Ostatnio Polecane

POLSKA / beskid żywiecki / masyw pilska

POLSKA / beskid żywiecki / masyw pilska

POLSKA / beskid żywiecki / masyw pilska

WłOCHY / Kalabria / Scilla

GRUZJA / STEPANCMINDA / KAZBEG

Ostatnio Komentowane

X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2001 - 2018 Globtroter.pl