Forum dyskusyjne
Podróż po USA autem własnym czy wypożyczonym
kategoria podróże po świecie
kraj Usa
PierniczkQ 23:09 | 07.11.2015
Witam serdecznie, jestem studentem i za 2 lata planuję wyjechać na wymianę do USA. Przy okazji chciałbym wyjechać wcześniej żeby zrobić objazd "wzdłuż i wszerz" po całych Stanach Zjednoczonych :) Nie wiem jeszcze ile by to miało trwać ale obstawiam, że 2-3 tygodnie minimum. Zbieram powoli informacje, ale to co nie daje mi spać po nocach to kwestia tego co wybrać do poruszania się po Ameryce? Mam swoje auto którym bardzo lubię jeździć, czytałem już że przetransportowanie auta przez ocean to nawet 1500$ (chociaż moje jest małe i waży 900kg więc pewnie mniej). Z drugiej strony wypożyczenie auta na miejscu niby tańsze, ale znowu kwestia ubezpieczeń,różnych opłat i tego czy mógłbym takim autem rzeczywiście pojechać tam "gdzie chcę i kiedy chcę"? No i czas, w USA przesiedziałbym (już po tej wycieczce) jeszcze z 4 miesiące na samej uczelni więc pewnie w tym czasie też niejednokrotnie przydałby się samochód po ręką. Przechodząc do prośby o poradę, co wybrać w takiej sytuacji? Transportować własne autko przez ocean, czy wynajmować na miejscu, a może jeszcze bardziej szalony pomysł- kupić coś na miejscu :D.Najważniejszym o co mi chodzi to wybranie możliwie najtańszej opcji (na cały okres przebywania w USA, czyli tourne+semestr na uczelni). Proszę o porady.
Yoza 18:01 | 08.11.2015
Witam,Mógłbyś napisać coś więcej np ile masz lat ( cana ubezpieczenia auta w stanach jest zależna od wieku) oraz co chciał byś zobaczyć, gdzie będziesz studiował często tańszą opcją są busy a czasami nawet przeloty. 3 tygodnie na całe Stany to zdecydowanie za mało będziesz musiał z czegoś zrezygnować. Napisz coś więcej jak tylko będę mógł chętnie pomogę.
PierniczkQ 21:37 | 08.11.2015