Forum dyskusyjne

jak wypelnic nowy wniosek na vise usa

kategoria podróże po świecie

kraj Usa

Dariusz zawalna krzosek dołączył
06.04.2018

Dariusz zawalna krzosek 16:04 | 06.04.2018

mam problem,składając wniosek o visę do usa muszę wypełnić aplikacje na interview,wszystko w porządku, przy pomocy znajomych zaczęliśmy wypełniać, bo sam nie znam angielskiego,znam parę słówek a reszta,no ręce bolą.wybraliśmy prawidłową visę B1 całkowicie turystycznie nie znając tam nikogo, na jednej ze stron tej aplikacji mam podać adres gdzie się zatrzymam, adres osoby albo firmy,sprawdzaliśmy czy nie da się tego obejść niestety żeby doprowadzić do końca trzeba podać adres przecież nie będę zaczynał od kłamstwa ze do kogoś jadę a wcale nie jadę,mój plan na USA to jest wynajem samochodu,odbiór zaraz po przylocie i jadę w trasę muszę zaznaczyć ze jestem zawodowym kierowca spania w samochodzie albo w przydrożnym motelu nie są mi obce,mogę wręcz powiedzieć kocham to, w mojej podroży mam zamiar odwiedzić koleżankę która umarła teraz marcu 2018, co mam robić wie ktoś ?

06.04.2018

Dariusz zawalna krzosek 16:06 | 06.04.2018

muszę jeszcze dodać czas pobytu góra 12dni

Kajka dołączył
21.11.2016

Kajka 19:09 | 08.04.2018

Rezerwujesz hotel/motel na jedną noc w miejscowości, do której przylatujesz lub w pobliżu.
Podajesz powyższe dane.
Miłego pobytu.

Kajka
www.kajkaikokosz.pl 

06.04.2018

Dariusz zawalna krzosek 00:14 | 09.04.2018

ale ja nie będę mieszkał w żadnym hotelu,i jeżeli tak zrobię to będzie kombinowanie (kłamstwo) i powód do odmowy wtedy dopiero można sobie pluć w brodę jeżeli z tego powodu dostanie się odmowę i jeszcze zapłaciło za to 160dolcow. musi być jakaś inna możliwość,bez kombinowania,moja znajoma kiedyś mi powiedziała ze właśnie z tego powodu często odmawiają polakom visy bo kombinują

radek0582 dołączył
13.07.2014

radek0582 10:59 | 09.04.2018