e', 'UA-1551073-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Zwiedzać można tuk- tukiem

KAMBODżA / Prowincja Siem Reap / Angkor

Zdjęcia: Angkor, Prowincja Siem Reap, Zwiedzać można tuk- tukiem , KAMBODżA
odsłon: 172 | poleca: 6 osób | ocena techniczna: brak | ocen: 0 | w schowku: 0 osób
Data dodania

Opis zdjęcia
brak

Komentarze do zdjęcia

Trochę inaczej się patrzy na te ceny wynajmu jak się jedzie w grupie, a inaczej jak się jedzie samemu :). 110 dolarów to ja w zeszłym roku wydałem na miesięczne utrzymanie w Indiach i Nepalu :).

Też byliśmy we dwoje, jak Jedrzej tuk- tuktukiem, bo rowerami nam odradzano ze względu na upały.

My stanowiliśmy grupą dwuosobową. Byliśmy w lutym zatem było słonecznie, tak że tuk-tuk był wystarczający.

My za busa na 3 dni daliśmy 110usd (2016). 5osób ściskałoby się w tuk-tuku. Zaletą była też klima oraz opcja zostawienia rzeczy w zamykanym aucie.
4dnia jeździliśmy po okolicy tuk-tukiem i lało - średnia przyjemność w 5 osób :-(
Więc jak jedziesz w porze deszczowej to weź to też pod uwagę.

My Angkor plus Tonle Soap zwiedzaliśmy trzy dni. Wynajęliśmy motorowego tuk-tuka z kierowcą (20 USD za dzień), który woził nas po całym tym obszarze. Z wiekszych świątyń odwiedzilismy: Angkor Thom, Angkor Wat, Ta Prohm, Grupę Roluos, Prak Khan, Ta Som, Banteai Kdei oraz kilka pomniejszych. Piszę to dlatego, że na pieszo lub rowerem musiałbyś poswięcic co najmniej tydzień a bilet jest trzy dniowy albo (o ile pamiętam) pięciodniowy.

no tak... ale w świątyniach trochę czasu schodzi... byliśmy też na Tonle Sap.
Biorąc pod uwagę cene biletu za dzień to to auto to już nie jest majątek.

Trzy dni autem, to już chyba sporo poza głównym kompleksem :). Bo ta główna duża pętla ma 30 km :).

my trzy dni autem zwiedzaliśmy...

Posprawdzałem sobie te odległości i jednego dnia piechotą, to nierealne. Ale już jakby rozłożyć trasę zwiedzania na trzy dni... Muszę to przemyśleć jeszcze :-)).

odległości + klimat :-) Nie wszędzie jest droga "na skróty" a jak jest to jest to trekking przez dżunglę. W sumie można połączyć wyprawy :-)

Galeria fotografii

Została stworzona z myślą o prezentacji zdjęć z podróży. Każdy, kto zarejestruje się jako użytkownik serwisu Globtroter.pl ma możliwość dodawania, oceniania (po otrzymaniu 3 Polecam! od innych uzytkowników) i komentowania zdjęć pozostałych autorów.

za każde dodane zdjęcia, komentarze,oceny i polecanie otrzymujesz punkty w naszej społeczności - przeczytaj o tym. Zapoznaj się także z zasadami publikacji zdjęć.

Jak dodać zdjęcie

1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Przygotuj zdjęcia
    (minimum 1024pix szerokość/wysokość, waga max.: 1MB)