Forum dyskusyjne

Pakistan

kategoria podróże po ¶wiecie

greg99 doł±czył
19.06.2016

greg99 21:14 | 19.06.2016

Cze¶ć, ja jadę prawdopodobnie w styczniu do Pakistanu, chcę zobaczyć Karaczi i okoliczne miejscowo¶ci m.in. Gadani Beach - miejsce w którym rozbiera się statki na czę¶ci... jestem fotografem i szukam kogo¶, kto chciałby też tam jechać w tym czasie. Pytanie o wizy, czy dalej jest taki problem w ich zdobyciu? Pozdrawiam Grzesiek.

zgłoszone do moderacji

Maniana007 doł±czył
03.05.2013

Maniana007 00:22 | 09.05.2016

Hej! Jestem zainteresowana wyjazdem do Pakistanu. Planowałam tę podróż już rok temu, ale wtedy nie udało mi się zdobyć wizy.
Czy mogłaby¶ co¶ więcej powiedzieć na temat swojego planu podróży? Na ile chciałaby¶ jechać? Co chciałaby¶ zobaczyć? Czy masz jaki¶ konkretny cel podróży czy po prostu "poszwędać się" po kraju?
Pozdrawiam :)

zgłoszone do moderacji

Megg2222 doł±czył
07.05.2016

Megg2222 23:02 | 07.05.2016

witam , była¶ już w Pakistanie ? planuje tam wyjechac w 2017. szukam chetnych osob.

zgłoszone do moderacji

Itmina doł±czył
21.12.2014

Itmina 12:47 | 03.05.2015

Witam. Planuję podróż do Pakistanu. Był kto¶ ?
Jakie loty z Polski s± najlepsze.? Czy podróż jest bezpo¶rednia jeden lot czy s± przesiadki ?

zgło¶ do moderacji

Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], ję¶li jeste¶ nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl s± prywatnymi opiniami osób korzystaj±cych z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶ć opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z pogl±dami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie w±tpliwo¶ci prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie tre¶ci reklamowych jest zabronione.

Jak dodać w±tek

1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]