Forum dyskusyjne
Hotel Mercure Hurghada - ITAKA ZMIENIA OPIS OFERTY PO ZAKUPIE
kategoria podróże po świecie
kraj Egipt
Marli94 09:23 | 19.07.2018
Witam,szukam informacji o prowadzonym REMONCIE BASENU w hotelu Mercure w Hurghadzie. Spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja z biurem podróży ITAKA - zakupiłam wakacje przez ich stronę internetową po uprzedniej wizycie w stacjonarnym biurze podróży. Wcześniej czytałam opinie, że w hotelu prowadzony jest remont głównego basenu. Zapytałam o to Panią z Itaki i powiedziała, że nie posiada takich informacji, a jeśli by był jakiś remont, to by o tym wiedziała. Zakupiliśmy więc wakacje, ale remont nie dawał mi spokoju. Napisałam maila do Itaki w celu uzyskania informacji. Dostałam odpowiedź: "W odpowiedzi na Pani zapytanie uprzejmie informuję, iż otrzymaliśmy potwierdzenie ze strony hotelarza, że rzeczywiście basen jest w remoncie do października br.". skoro rzeczywiście, to mniemam, że uzyskali tę informację dopiero po mojej interwencji. Zadzwoniłam z reklamacją na infolinię, jednak nic nie udało mi się wskórać, a połączenie zostało zerwane. Gdy zadzwoniłam kilka godzin później, z uporem wmawiano mi, że informacja widniała na stronie od blisko dwóch tygodni. Jestem przekonana, że jej nie było - zresztą, dlatego pytałam o to pracownika stacjonarnego biura. Dodatkowo, poprosiłam o potwierdzenie umieszczenia tej informacji na stronie oraz o nagranie pierwszej rozmowy z infolinią. Usłyszałam, że nie mogą mi przesłać ich wewnętrznej korespondencji oraz nagrań. Jestem mocno zniesmaczona takim postępowaniem, bo sama Pani z biura, w którym byliśmy, potwierdziła, że tej informacji na pewno wcześniej nie było. Dodatkowo, jest w/w mail, który też pozwala przypuszczać, że nie informowali o remoncie. Dostałam info, że po 3 lipca wysyłali do klientów, którzy zakupili wakacje w tym hotelu informacje o remoncie głównego basenu.
JEŻELI JEST KTOŚ, KTO ZAKUPIŁ TĘ WYCIECZKĘ PO 3 LIPCA BR. I OTRZYMAŁ INFORMACJĘ O REMONCIE - PROSZĘ O INFORMACJĘ!
Nie wiem, co mam robić, ITAKA nie odpisuje na maile, prośby o udostępnienie nagrań rozmów. Jedyną szansą jest wykazanie, że Ci, którzy zakupili wycieczkę, nie dostali smsów z tą informacją. Proszę o pomoc!
żeglarz 23:02 | 19.07.2018
Kolejny przykład, że korzystanie z biur podróży powoduje same kłopoty.
Podobne wątki podróże po świecie EGIPT
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.
Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.