/ / EGIPT > Hotel Mercure Hurghada - ITAKA ZMIENIA OPIS OFERTY PO ZAKUPIE > Forum, porady, opinie i informacje w Globtroter.pl

Forum dyskusyjne


Hotel Mercure Hurghada - ITAKA ZMIENIA OPIS OFERTY PO ZAKUPIE

kategoria podróże po świecie

kraj Egipt

Marli94 dołączył
19.07.2018

Marli94 09:23 | 19.07.2018

Witam,
szukam informacji o prowadzonym REMONCIE BASENU w hotelu Mercure w Hurghadzie. Spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja z biurem podróży ITAKA - zakupiłam wakacje przez ich stronę internetową po uprzedniej wizycie w stacjonarnym biurze podróży. Wcześniej czytałam opinie, że w hotelu prowadzony jest remont głównego basenu. Zapytałam o to Panią z Itaki i powiedziała, że nie posiada takich informacji, a jeśli by był jakiś remont, to by o tym wiedziała. Zakupiliśmy więc wakacje, ale remont nie dawał mi spokoju. Napisałam maila do Itaki w celu uzyskania informacji. Dostałam odpowiedź: "W odpowiedzi na Pani zapytanie uprzejmie informuję, iż otrzymaliśmy potwierdzenie ze strony hotelarza, że rzeczywiście basen jest w remoncie do października br.". skoro rzeczywiście, to mniemam, że uzyskali tę informację dopiero po mojej interwencji. Zadzwoniłam z reklamacją na infolinię, jednak nic nie udało mi się wskórać, a połączenie zostało zerwane. Gdy zadzwoniłam kilka godzin później, z uporem wmawiano mi, że informacja widniała na stronie od blisko dwóch tygodni. Jestem przekonana, że jej nie było - zresztą, dlatego pytałam o to pracownika stacjonarnego biura. Dodatkowo, poprosiłam o potwierdzenie umieszczenia tej informacji na stronie oraz o nagranie pierwszej rozmowy z infolinią. Usłyszałam, że nie mogą mi przesłać ich wewnętrznej korespondencji oraz nagrań. Jestem mocno zniesmaczona takim postępowaniem, bo sama Pani z biura, w którym byliśmy, potwierdziła, że tej informacji na pewno wcześniej nie było. Dodatkowo, jest w/w mail, który też pozwala przypuszczać, że nie informowali o remoncie. Dostałam info, że po 3 lipca wysyłali do klientów, którzy zakupili wakacje w tym hotelu informacje o remoncie głównego basenu.

JEŻELI JEST KTOŚ, KTO ZAKUPIŁ TĘ WYCIECZKĘ PO 3 LIPCA BR. I OTRZYMAŁ INFORMACJĘ O REMONCIE - PROSZĘ O INFORMACJĘ!

Nie wiem, co mam robić, ITAKA nie odpisuje na maile, prośby o udostępnienie nagrań rozmów. Jedyną szansą jest wykazanie, że Ci, którzy zakupili wycieczkę, nie dostali smsów z tą informacją. Proszę o pomoc!


żeglarz dołączył
29.02.2012

żeglarz 23:02 | 19.07.2018

Kolejny przykład, że korzystanie z biur podróży powoduje same kłopoty.



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2001 - 2025 Globtroter.pl