Forum dyskusyjne
Rejsy Chorwacja
kategoria podróże po świecie
kraj Chorwacja
aleksandraola1 14:11 | 11.04.2019
Co myślicie o rejsach morskich jako forma wypoczynku? Nigdy nie pływałam, ale znalazłam przypadkowo na facebooku portal organizujacy takie rejsy i się zastanawiam. Lubię Chorwacje, a oni mają dużo ofert właśnie na rejsy w Chorwacji.Ktoś zna i może polecić ? Mówię o www.rejsomat.pl/rejsy/rejsy-chorwacja ?
żeglarz 21:31 | 13.04.2019
Rejsy morskie to naprawdę super sprawa ale widać, że nie jesteś zorientowana.To co podajesz to nie jest organizator rejsów tylko wyszukiwarka, wejdź na jakieś forum żeglarskie ewentualnie na tanie rejsy żeglarskie i znajdziesz oferty bezpośrednio od organizatorów.
Polecam, możesz mieć fajne wakacje.
aleksandraola1 10:30 | 18.04.2019
Tak, przyznaję, że jeszcze nie pływałam i dopiero to rozważam. Nie znam się na organizatorach, nawet nie wiem jacy są itp. Trafiłam na rejsomat, widziałam rejsy to pomyślałam że zapytam tutaj bardziej doświadczonych.Dzięki za Twoje sugestie - tak zrobię :)
Julitka856 12:13 | 14.06.2019
>Co myślicie o rejsach morskich jako forma wypoczynku? Nigdy nie pływałam, ale>znalazłam przypadkowo na facebooku portal organizujacy takie rejsy i się zastanawiam.
>Lubię Chorwacje, a oni mają dużo ofert właśnie na rejsy w Chorwacji.
>Ktoś zna i może polecić ? Mówię o www.rejsomat.pl/rejsy/rejsy-chorwacja ?
Ja osobiście zastanawiam się nad rejsem między innymi wokół Chorwacji wysp Greckich tylko z Travelinc. W ofertach last minute wszystko wygląda bardzo zachęcająco - pytanie tylko czy to dobry wybór
żeglarz 21:58 | 15.06.2019
>Ja osobiście zastanawiam się nad rejsem między innymi wokół Chorwacji wysp Greckich
>tylko z Travelinc. W ofertach last minute wszystko wygląda bardzo zachęcająco -
>pytanie tylko czy to dobry wybór
Najpierw popatrz na mapę abyś wiedziała co czytasz i o czym piszesz!