Forum dyskusyjne

pytanie

kategoria podróże po świecie

Pati15j dołączył
01.08.2011

Pati15j 12:13 | 01.08.2011

mam pytanie.... jestem całkowicie zielona na temat wiz. W jaki sposób mam złożyć wniosek o wizę elektroniczną na tej stronie e-visitor? Wyskakuje mi ciągle jakiś komunikat o problemach technicznych

Beata & Tomek Globetrotting dołączył
01.08.2011

Beata & Tomek Globetrotting 12:54 | 01.08.2011

czesc - zlozenie wniosku bylo bardzo proste i odpowiedz w ciagu kilku dni. jaka wiadomosc ci wyskakuje??

Magdakowal dołączył
01.08.2011

jaco dołączył
13.05.2008

jaco 22:28 | 01.08.2011

viza do Australii jest nadawana z "automatu" jeśli dobrze wpiszesz praktycznie w ciągu 24h powinna już być , w tym roku jak wypełniłem po wylogowaniu się z systemu i zalogowaniu ponownie była już przyznana , jak coś Ci nie wychodzi złóż "wniosek" jeszcze raz , nie licz na emaila z potwierdzeniem , bo nie zawsze działa ,dlatego masz hasło dostępu do systemu aby sprawdzić .Powoli i dokładnie wypełniaj bo możliwe że robisz jakiś drobny błąd , który jest przyczyną.O ile dobrze pamiętam to e-visa jest tutaj www.ecom.immi.gov.au/visas/app/uu?form=TV  Angielskiego nie znam ale może to jest też przyczyną według mnie wygląda na przerwę techniczną :) skopiowałem z strony : Planned system maintenance

To allow us to continually improve our systems, online services and products there will be planned system maintenance on the following days:
Wednesdays

Every Wednesday from 5 am to 7 am AEST (GMT + 10).

The following systems may become unavailable during the above times:

* eLodgement (eVisa and Citizenship)
* Visa Entitlement Verification Online (VEVO)
* LEGENDcom.

Should you receive a 'Server 500' error message during this time you are encouraged to try again after 7 am AEST (GMT + 10).

We apologise for any inconvenience this may cause

Pati15j dołączył
01.08.2011

Pati15j dołączył
01.08.2011

Pati15j 10:44 | 03.08.2011